Gå til innhold

Hva synes du om brusen Mountain Dew?

Gregers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har visstnok vært i Norge tidligere, men da gikk bibel-norge i mot det de omtalte som blandevann. Mener jeg pappa fortalte i USA en gang..

hva mener du? fortell

Pointet er bare at den visstnok har vært å få tak i Norge.

Skrevet

MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god! :dribble:

Skrevet
MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god! :dribble:

På Deli deLuca importerer de selv vet du, og du får også bla. Cherry Coke der. Det betyr ikke at det norske bryggeriet brygger det. Innbiller meg at Cherry-coke-en på Deli de Luca er fra Tyskland/Storbritannia.

Skrevet
MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god!  :dribble:

På Deli deLuca importerer de selv vet du, og du får også bla. Cherry Coke der. Det betyr ikke at det norske bryggeriet brygger det. Innbiller meg at Cherry-coke-en på Deli de Luca er fra Tyskland/Storbritannia.

Pluss at de har skittles og jelly bellys! :dribble:

Skrevet
MountainDew ble blant annet solgt på Deli De Luca, men da til ca. 20 kroner for en boks på 0,33 L, så den ble ikke mye drukket. Men den er sykt god!  :dribble:

Pluss at de har skittles og jelly bellys! :dribble:

og Atkins provede godsaker! For å ikke snakke om andre amerikanske godsaker!

Skrevet

Mountain Dew er konge! Hakket under iskald Cola!

De selger ikke Cola i automatene pa skolen var, sa hver eneste gang jeg vil ha brus blir det Mountain Dew!

Men det er mye sukker, ja... Huff og huff... :roll:

Skrevet
OMG har montain dew kommet til norge!?!?! Jeg drikker ALLTID det når jeg er i usa, "smugla" med når vi kom til norge igjen :p Håper jeg finner den en plass i butikkene her da;)

synd at den norske versjonen ikke smaker det samme, overhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...