Raring Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Når jeg spiller dette spillet kan jeg verken se: hus våpen båter/biler o.s.v. Jeg vet at dette kan komme av at jeg har dårlig skjermkort (for det har jeg ;-)) ,men selv med alt på laveste skjer dette fortsatt... Jeg harprøvd på en kompis sin PC som er hakket bedre, men det samme skjer. Jeg lastet ned demoen fra ITavisen. Skjermkortet mitt er: Sis 300/305 32MB edit: bilde Endret 29. januar 2005 av Raring
NorwegianZealot Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 lol! det samme skjedde med min BFV. da var det bare å sette med grafikk og terreng innstillingene;)
ttt Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 kan være at spelet ikkje støtter skjermkortet ditt.
Thewiz Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hadde et slikt engagngs tilfelle slik som trådstarter hadde. Plutselig var våpenet i CS helt bort, så bare handa.
sixx Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 direct x problemer kanskje? Tror no kdet er skjermkortet ditt som ikke er helt patent for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå