Anubizzzz Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Satt å kjedet meg her om dagen, da jeg fant ut av at jeg skulle utforske litt. ORGRIMMAR( for dere som ikke ser det, så er det inne på auksjonshuset i orgrimmar) THUNDER BLUFF Er det noen andre som har noen morro bilder som de kan vise Endret 29. januar 2005 av Anubizzzz
haarod Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Han mener sikkert ikke sånne morrobilder, men han er alliance inne i hordebyer. Skjønner?
Plomma2 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Han er alliance og vanderer rundt i Horde områder?
andre_goaaal Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 synes første bilde er nice.. å snike i horde største by er jo fett!!! Og ingen merket
Anubizzzz Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Ikke si at dere ikke syntes det er morro og greie og komme seg inn til Bossen i thunderbluff. han er jo best bevokta i hele thunderbluff jo..
royale Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Ikke si at dere ikke syntes det er morro og greie og komme seg inn til Bossen i thunderbluff. han er jo best bevokta i hele thunderbluff jo.. jeg synes det er kult! ceep up the good work!
chokke Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 ok... men så er ikke jeg den som vandrer inne i hordebasen som allied, eller visa verca.
akarno Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Morro og morro, men likte landskapet her: (Utenfor Crossroads i Durotar)
PcT Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Skal få lagt opp noen bilder av min tur med zeppelinen utenfor orgrimmar! Ja det ble ganske kaos men det funka jeg kom meg til Undercity.. Hvordan får jeg lagt opp bildene fra wow? noen som vet et gratis program ellerno?
Anubizzzz Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Hvordan fikk du det slik? Det er en interface mod soom heter CTMOD .. bare søk på google..- så finner du den med en gang
Anubizzzz Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Hvis du trykker "print screen" i WOW så blir det som PNG filer.. disse kan du åpne i Photoshop eller andre programmer som har støtte for det.
M@R7!N Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Søk på Gypsy mod på google. Er konge interface addon MYE bedre enn cosmos IMO (som også f*** opp fpsen)
Djevlen Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Print Screen og CTRL+v i paint.. Prt Scr holder lenge. Da lagrer bildene seg automagisk i x:\World of warcraft\screenshots.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå