Gå til innhold

Joint Operation VS cs


Anbefalte innlegg

CS har faktisk historie vis man kan kalle det det da. Leste et sted om historien for hvert brett :!: Det var litt komisk egentlig...

Synes ikke cs er oppskryt i hele tatt jeg, det er så morsomt som det kan bli når det er så få "muligheter" i spillet. Det er ett moro slå ihjel tid spill. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns personlig at Joint Ops er et langt bedre spill enn både BF og CS....

Er forresten med i en klan der... vi recruiter litt for tida så... :p

 

 

Joint Ops har store baner. mye større en BF banene!

Joint Ops har større servere, mye større en BF sine!

Joint Ops har mye morsommere kjøretøy!

Joint Ops gir mer variasjon og valgfrihet!

 

-BS-ThreepWood

 

sjekk statsen til klanen vår på NovaWorld

Lenke til kommentar
Joint operations er mye bedre enn cs. cs er det mest oppskrytte spillet i verden. Det er bra, men det er ærlig talt ikke så bra Det har mange kule baner og bra gameplay, me det mangler endel historie og grafikken erdårlig.

Hvordan kan cs, som er det største multiplayerspillet online være oppskrytt?

 

Synes også kommentarene som:

 

"Er jo bare løpe og skyte, ikke sniking slik som på JO, altså du kan jo "walke" men er ikke det samme"

 

Herregud, blåst?

 

En som bare har spilt public, vil nå heller si at JO er spawn --> fly/kjør/jogg --> dø --> spawn og gjenta prosessen, hvis du skal generalisere slik....

 

 

Jeg må bare si, "historien i cs er dårlig"

Ok, hvorfor behøver det en "historie"? Det er et multiplayerspill, og det er ikke meningen å ha no historie bortsett fra diverse scenarioer som beskytte bombspots osv. Personlig synes jeg cs er et utrolig taktisk spill, Ja, det er et konkurransespill, og hvis du hadde spilt noe annet enn public hadde du fått med deg det.

 

Jeg synes derimot at det å fly rundt på et svært map der det mest sannsynligvis er noe rot konstant ikke er like underholdende. Hvordan det fungerer i organiserte matcher vet jeg ikke, og jeg har stor tro på at de fleste som uttaler seg her heller ikke vet det. Og la meg bare spørre, hva er det som gjør historien i JO så utrolig bra?

 

 

 

 

 

Altså dette er to spill som ikke kan sammenlignes. uansett hvordan du ser på det.

For hvis det er slik, kan vi starte et utallig tråder der man sammenligner spill, til tross for at grunnlaget å sammenligne på er minimalt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...