Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper i allefall... Men vær obs på at amerikanske plakater er større enn de europeeiske. Norsk side for plakater er poster-paradise.com, også har man moviegoods.com, allposters.com osv, også finner du mye på ebay.

Skrevet

Plakter er fint det, men de må være i rammer! Ellers får jeg litt flashback fra barneskolen hvor det var kult med plakater av backstreetboys tatt ut fra ukens TOPP-blad.. (good times ;D)

Skrevet

spørsmål om dissa posterane :)

Når eg fant meg ein poster "LINK" Vil det sjå beidre ut om ein laminera den?

Ogso kjøpe ramme frå samme nettbuttiken eller frå f.eks ikea?

Skrevet (endret)
Når eg fant meg ein poster "LINK" Vil det sjå beidre ut om ein laminera den?

Syns det var veldig dyrt for en så liten plakat :ermm:

EDIT: Det er nok inches, så da var den plutselig ikke så liten lengre. Hehe.

Endret av Anti LFC
Skrevet
Hvilket keyboard?  Om du snakker om tastatur-keyboard så har jeg et dell tastatur til 0 kr og om du snakker om synth'en så er det yamaha MO8 :)  :p

Synth er selvfølgelig det jeg skal si. Merkelig nok sier jeg keyboard nesten hele tida.

Yamaha er nam.

Og KORG er Best ;)

Skrevet

Faen når jeg ser disse feite bulene blir jeg så utrolig påvirket, kjenner jeg begynner å gløde for å komme meg i vei på diverse butikker for å handle interiør , pønske ut smarte løsninger for bula mi osv :D

Inspirerende tråd på alle måter.

Tror ikke jeg tørr å poste noe som helst her før bula mi ser nogenlunde beboelig ut . vært kaos i et år her :)

Skrevet
Faen når jeg ser disse feite bulene blir jeg så utrolig påvirket, kjenner jeg begynner å gløde for å komme meg i vei på diverse butikker for å handle interiør , pønske ut smarte løsninger for bula mi osv :D

Inspirerende tråd på alle måter.

Tror ikke jeg tørr å poste noe som helst her før bula mi ser nogenlunde beboelig ut . vært kaos i et år her :)

meg og. Skal på Ikea og handle inn nye hyller og på outland og skaffe fete plakater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...