Gå til innhold

Etthåndsvåpen-forslag til ca lvl 30


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Sliter med å finne et duganes ett-håndsvåpen til min lvl 31 paladin. Labber rundt og veksler mellom V.Fist og Cruel Barb/Skjold. Cruel Barb har jeg hatt i evigheter, men har ikke snublet over noe bedere enda.

 

Noen som har et tips på hva jeg kan prøve å skaffe meg? Har browsa sidene til Thottbot og Allahkazam og har blitt litt klokere, men lurer på om noen har noe tips.

 

Helst et Quest-reward våpen,- siden drop-våpen er rimelig vanskelig å planlegge å skaffe seg uten å grinde i dagesvis.

 

Forøvrig er det meg riv ruskende likegyldig hvilken våpenklasse det er.

 

Noen litt mindre noobish enn meg som kan hjelpe meg med noen forslag??? :)

 

-Bulle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp et i AH, burde få et brukbart der til en rimelig penge.

Logger alltid av/på ved AH for å holde meg oppdatert på hva som er til salgs. Men de siste dagene har det vært lite snacks å se på "EN FB 4". Men jeg får vel satse på litt flaks etterhvert...

 

Ingen som vet om noen andre gode alternativer? Som for eksempel questet for "Sword of Serenity"?

 

-Bulle

Lenke til kommentar

Skikkelige lekkerbisker, men det er jo drop-items. Blir nesten som å vinne i lotto. Jeg tror jeg heller får krype meg til lvl 34, så prøve meg på "In the name of the light" questet ( http://www.thottbot.com/index.cgi?q=1176)

 

Mye annet snacks å finne i "Scarlet Klosteret" også... Blant annet det ene av dem du linka opp til.

 

I mellomtiden får jeg browse AH :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...