Choo Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hey Jeg tenkte og spille Paladin i retail og lurer litt på, hvilken skills kan jeg få best damage/speed med? Og om det i PVP er best med Høy defense eller dmg for paladin? Og om holy light kan brukes på seg selv? Fikk bare spillt litt NE og Troll Rogue i open Beta. Stemmer det også at Paladin blir veldig dårlig i høy level? =/ mvh André.
nåvi Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Du kan heale deg selv ja. Hva som er best av høy defence eller høy damage kommer helt ann på hvordan du vil spille. Paladin tåler jo en del uansett hvordan du setter han opp. Hvis du har muligheten til det vil jeg anbefale at du tester han i åpen beta som begynner om ikke så altfor lenge til.
Merathio Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 (endret) Paladin tar juling, det er det man er best til, Tåler utrolig mye, ikke unormalt med 2000 armor og rundt 1000 hit points ved lv 25. Om man blir dårligere ved høyere level? Nei det vil jeg ikke si, etter level 40 får du plate armor. Paladin er ikke den mest aktive klassen du kan velge, hvis du er ute etter en aktiv melee klasse ville jeg heller gått for Warrior eller Rouge. Paladin er nok en av de beste solo klassene, så om man trives alene er klassen helt klart bra. Men man er veldig avhengig av bra utstyr, så mye av spilletiden går bort i å skaffe det beste utstyret. Når det gjelder magi, bruker jeg selv "devotion aura" gir 55 armor ved lv 1-9, 160 10-19, 275 20-29, 390 30-39, 505 40-49, 620 50-59, 735 armor etter lv 60. Dette også til alle som er i samme party som deg. Jeg liker denne fordi den gjør at du kan ta sinnsykt mye hits, noe som gjør at du varer lenge Under angrep bruker jeg selv, Holy strike som gir ekstra damage, Hammer of justice som stunner, gir tid til healing evt fleeing Mot undead er paladin uslåelig, nesten alle spell er selvfølgelig retta mot disse. Så der har man mange angreps spells, som gjør at man rydder et område andre måtte ha groupa for å ha tatt. Litt av det som gjør Paladin spesielt Ellers vil jeg bare annbefale deg å prøve klassen, å finne ut selv. Det er veldig mange forskjellige spells og auras tilgjengelig, så man finner nok egne man liker og synes fungerer. Foresten under PvP, der går det på å være litt smart. Spiller du Paladin rett tar du de fleste, mest fordi du tåler så mye. En kombinasjon av "skjold/mace! og "to hånds våpen" er nok det beste her, mye armor på den første for å tyne evt mana ut av magen som angriper deg, så over til 2H for å smekke rompa hans litt Endret 27. januar 2005 av Merathio
Tåkefyrste Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Mot undead er paladin uslåelig, nesten alle spell er selvfølgelig retta mot disse. Så der har man mange angreps spells, som gjør at man rydder et område andre måtte ha groupa for å ha tatt. Litt av det som gjør Paladin spesielt sant det, men det er også verdt og nevne at den spillbare rasen "Undead" ikke lengre er Undead, men Humanoid, derfor virker ikke undead spells på dem. Ellers så bruker jeg mest Seal of the Crusader på min pally (40% Increased Attack Speed, og mer attack power) Som gjør at jeg på lvl 30 har 84.2dps (dmg 140-185, speed 1.93) Ellers så bruker jeg Seal of Command, som gjør at dine angrep har mulighet til å gjøre holydamage som er lik skaden på våpenet ditt. Noe som fører til at jeg slår for ca. 130 + 160 når begge treffer. (Får også en sjelden gang critical hit på begge 2 samtidlig, som fører til ca. 250 + 350 dmg på ETT angrep, Ikke ille som lvl 30)
Merathio Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Mot undead er paladin uslåelig, nesten alle spell er selvfølgelig retta mot disse. Så der har man mange angreps spells, som gjør at man rydder et område andre måtte ha groupa for å ha tatt. Litt av det som gjør Paladin spesielt sant det, men det er også verdt og nevne at den spillbare rasen "Undead" ikke lengre er Undead, men Humanoid, derfor virker ikke undead spells på dem. Ellers så bruker jeg mest Seal of the Crusader på min pally (40% Increased Attack Speed, og mer attack power) Som gjør at jeg på lvl 30 har 84.2dps (dmg 140-185, speed 1.93) Ellers så bruker jeg Seal of Command, som gjør at dine angrep har mulighet til å gjøre holydamage som er lik skaden på våpenet ditt. Noe som fører til at jeg slår for ca. 130 + 160 når begge treffer. (Får også en sjelden gang critical hit på begge 2 samtidlig, som fører til ca. 250 + 350 dmg på ETT angrep, Ikke ille som lvl 30) Jo, min feil. Jeg tenke på mot undead mobs
Choo Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 okay, takk for reply! x) Tror det blir Human paladin i retail da! x) Men hvordan kan jeg komme meg til NE øya da? Fordi de fleste jeg kjenner skal spille NE... -__-;; orker ikke være rogue.. Bruker nesten alltid være det på rpg's etc. Så denne gangen; stor sverd, masse armour, masse hp og slå som en gal! x) mvh André.
Snipershot Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 gå til Ironforge og gå helt til øst til Loch Modan og så tar du veien nord og når du kommer til vakttårnet som står midt mellom to veier som splitter seg tar du veien til høyre til du kommer til Wetlands, da følger du veien og tar til venstre til du kommer til byen ute på en øy. Når du kommer dit går du til kaien til venstre/nord og står der å venter til det kommer en båt og hopper på den.(ikke den andre båten. da må du springe gjennom en god del farlige områder) Når du kommer til kalimdor så kan du sikkert ta en annen båt fra en annen kai i samme byen til øya som night elf starter på.
Choo Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Hvilken level vil du anbefale med å gjøre det på? Jeg kan vel ikke gjøre noen quests på NE øya, kan jeg vel? Og er den båten gratis og har den noen level requirements? Vil spille sammen med de jeg kjenner men dustene skal spille NE -_-;; (Ikke noe galt med NE altså, er min fav. rase i wc3 x) ) Noen her som har hatt en lvl 50+ Paladin? Hvordan er den i pvp? Klarer den drepe selv om den har lite dps og slikt på høy level? mvh André.
anon12234 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 ingen vits å dra til ne øya...... der er det kun quests op til kanskje max lvl 15. så er nok de som kommer til å henge i kalimdor eller eastern. har mange ne i guildet mitt. vi er aldri på ne øya.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå