Gå til innhold

Disse spillene solgte mest i 2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagbladet

The Sims 2 ble ikke uventet seierherren på PC fronten, mens Half-Life 2 imponerende nok klarte å kapre 2 plassen. Husk at spillet kom først ut i November.

Ingen overraskelser på førsteplassene på X-Box eller PS2, der trakk Halo 2 og GTA San Andreas de lengste stråene.

Derimot er det skuffende at Driv3r klarte gode plasseringer, noe som viser at mye markedsføring hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom Driv3er er et ekstremt dårlig spill er det godt gjort at den kommer på 6. plass. Den har jo blitt slaktet av folk verden over, så jeg tror at flesteparten av de som kjøpte spillet var hardbarka Driver fans.

Skrevet
Ettersom Driv3er er et ekstremt dårlig spill er det godt gjort at den kommer på 6. plass. Den har jo blitt slaktet av folk verden over, så jeg tror at flesteparten av de som kjøpte spillet var hardbarka Driver fans.

En tragedie at et spill som har blitt slaktet i alle medier og som er stappet av feil/bugs, skal komme så høyt på en salgsliste. Selv kjøpte jeg det aldri, men testet det i en butikk. Det var mer enn nok!

Skrevet

Ja, det er tydelig. Jeg har spilt det en del hos en kamerat og jeg er sjokkert over hvor uferdig det spillet er. Bugs florerer og oppdragene i spillene er så klossete og uferdige at det er et mareritt. Det eneste som er litt gøy er å få purken etter seg for så å hoppe utfor en høy skrent. Og når det er høydepunktet i et spill sier det en del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...