Gå til innhold

Interessant artikkel i Dagblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke hatt det akkurat slikt da men... men har ganske mye hatt det slik at eks sitter å venter på bussen.. så tenker jeg plutselig.. Shit. denne busholderplassen har noen bra bumpmapping (det var maling over maling, så den fikk en slik fin bumpmapping effekt).. lurer virkelig på hvor mye FPS jeg har nå...

har heldigvis bare hatt slike tanker :p

Meget bra artikkel. Har hatt noen lignende opplevelser etter at jeg hadde spilt half-life i 6 timer i strekk. Jeg var hjemme nede i nerdebula, og måtte på do. Dette skjedde da elektrikeren holdt på med noe, så noen av ledningene hang nedover taket. Da jeg var på vei på do som nevnt, hadde jeg en trang til å unngå dem i frykt for støt. Det kjenner dere vel igjen fra hl1? :D

Er det barem eg som synes denne artikkelen er ganske creepy? :ermm:

Nå har ikke jeg hatt noen slik situasjon (klarer fint å skildre fantasi fra virkelighet... Bortsett fra de gangene jeg sitter og har engelske monologer med meg selv, uten at jeg merker det. :p )

Men om folk har det så vanskelig å skildre mellom fantasi og virkelighet, må jo det bety at vi er på vei mot et slags Matrix! Til slutt går det jo ikke an å vite forskjell!

Bare en liten tenke-boble fra hodet til en bekymret Gamer... :(

I denne artikkelen har de tatt spill for å starte en liten

skremselspropaganda spør du meg...

Som jeg nevnte tidligere så når jeg hadde satt foran TVen i en lengre

tid rettet jeg rett og slett fjernkontrollen mot mamma for å skru henne av :blush:

Og dette var TV ikke data, og hvis du setter deg ned en uke og leser alle aviser

du kan komme over vil du nok bli ganske skrullete i hodet da også.

Dette er rett og slett et eksempel.

Selv om data, er det som kanskje frembringer de verste bivirkningene

syns jeg det var litt idiotisk at de bare brukte det som eksempel!

TSP :)

Endret av The Strategy-player

For noen år siden da C&C kom ut så spillte jeg det hele tiden, løp hjem i friminuttet med en venn og spillte. Etter et par dager klarte jeg ikke sove lenger, jeg kaldsvetta og lå i halvsøvne mens jeg spillte C&C i hodet mitt...jeg vokna ca hvert 20min med høy puls og veldig stressa. Jeg slo faktisk på maskinen min for og sjekke om jeg hadde spillt i søvne fordi det føltes så virkelig. Etter 3 dager med dette så passa jeg på og ikke spille 1-2 timer før jeg la meg, det hjalp også og ha runna og drept han slemme flintskalla nod typen ;)

Jeg har aldri opplevd noe liggnende siden....jeg var vel 12-14 ellerno.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...