Gå til innhold

Nye (ekte) bilder av Nokia 6230i


genser

Anbefalte innlegg

Som alle kanskje har fått med seg var bildene av 6230i med 160x128 skjerm falske. Case closed.

 

Nå har det derimot dukket opp nye kvalitetsbilder av 6230i, som skal være ekte. Jeg minner om at PGCW.com, som nå legger ut disse bildene, er en svært troverdig side som tidligere kan skilte med å ha lekket bilder av bl.a. 7710 og 6020.

 

Største oppgradering skal være 1,3 mp kamera. Skjermen ser ut til å være den samme. Noen sier også at skjermen skal være 208x208, som skal bli ny "standard" for nokia. Skjermen har uansett samme fysiske størrelse.

 

Mer finner dere her:

http://www.gsmarena.com/news-detail101.php

 

edit: Navnet blir sannsynligvis 6235

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja...

Ikke veldig spennende.

Finnes mange billige og bedre alternativer.

Tror ikke den blir like poplær som 6230 etter som den kommer nå, i en tid hvor nesten alle nye telefoner kommer med mpkamera og 176x220skjerm som også er fysisk stor.

Men er det andre forskjeller enn det som stod på sida?

Lenke til kommentar

Tror nok dette blir min neste mobil også!

Med den skjermoppløsningen på en såpass fysisk liten skjerm vil den konkurrere ut all motstand når det gjelder skarphet.

 

Tror nok dette blir en bestselger! (sett at ryktene er sanne) :thumbup:

 

Finnes mange billige og bedre alternativer.

Tror ikke den blir like poplær som 6230 etter som den kommer nå, i en tid hvor nesten alle nye telefoner kommer med mpkamera og 176x220skjerm som også er fysisk stor.

 

Kan du nevne et billigere alternativ uten å vite prisen 62(35?) vil ligge på?

Jeg ser på det å ha en så liten skjerm som positivt - da blir den skarpere.

Jeg er f.eks helt fornøyd med den fysikse størrelsen til skjermen på 6230'n min - men høyere oppløsning ville gjort seg!

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Med den skjermoppløsningen på en såpass fysisk liten skjerm vil den konkurrere ut all motstand når det gjelder skarphet.

Jeg tror ikke pikselstørrelse er noe særlig mindre enn på modeller som K700i og S700i, men det er selvfølgelig et skritt i riktig retning :)

Den har ihvertfall mindre pikselstørrelse enn K700, skjermen til K700 er jo større (fysisk) i tillegg til at oppløsnigen er mindre (totalt).

 

Mulig du har rett når det gjelder s700, men jeg tror pikselstørrelsen er mye mindre enn på K700! :yes:

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Du har rett, K700i var et dårlig eksempel. Skjermen på K700i og 6230 sin oppfølger er vel like store i bredden, men sistnevnte har flere piksler.

 

Tror s700i og 6230 sin oppfølger får omtrent samme pikselstørrelse, men å si at sistnevnte danker ut all konkurranse er nok en smule hardt ;)

Lenke til kommentar
Finnes mange billige og bedre alternativer.

Tror ikke den blir like poplær som 6230 etter som den kommer nå, i en tid hvor nesten alle nye telefoner kommer med mpkamera og 176x220skjerm som også er fysisk stor.

 

Kan du nevne et billigere alternativ uten å vite prisen 62(35?) vil ligge på?

Nei, egentlig ikke.

Men jeg har fulgt med såpass mye på Nokia at jeg mistenker at de komer til å legge den litt for høyt opp på prislista med det første.

den vil nok synke ganske kjapt, men Nokia 3230 ville vært et litt bedre og sannsynligvis billigere alternativ.

Lenke til kommentar
Finnes mange billige og bedre alternativer.

Tror ikke den blir like poplær som 6230 etter som den kommer nå, i en tid hvor nesten alle nye telefoner kommer med mpkamera og 176x220skjerm som også er fysisk stor.

 

Kan du nevne et billigere alternativ uten å vite prisen 62(35?) vil ligge på?

Nei, egentlig ikke.

Men jeg har fulgt med såpass mye på Nokia at jeg mistenker at de komer til å legge den litt for høyt opp på prislista med det første.

den vil nok synke ganske kjapt, men Nokia 3230 ville vært et litt bedre og sannsynligvis billigere alternativ.

Jeg tror denne "6235(i)" vil koste mindre enn det 3230 vil gjøre! Den er nemlig ikke like avansert og funksjonell som 3230 som har symbian og hele pakka!

 

Men, ren gjetning! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...