w0d00 Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Hvordan installerer man patchen til Top Spin?? Har prøvd men det fungerer ikke. Trykker på patchfila, men ingen ting skjer.
sixx Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 er det et exe programm? da burde det bare være å klikke på den, så skjer resten automatisk. Hvis ikke så kan det hende du må åpne mappa spillet ligger i å bytte ut en elelr flere filer med den nye filen. Men det er veldig sjeldent at du må gjøre, så jeg tror helelr kanskje det er en feil med patchen du har lasta ned.
redflame Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 (endret) Han mener sikkert ppf cracken til xbox versonen Og hvis det er pc versonen han mener så er det sikkert warez versonen , siden ingen nettsteder har anmeldt den ennå . Så dermed kan ingen hjelpe Se selv Endret 25. januar 2005 av redflame
w0d00 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Ja, det er et program. Og ja, det er til PC. Og jeg fant patchen på Atari.com, så den er "ekte".
gobyfly Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Siden ingen nettsteder har gitt sin uttalelse om spillet , så betyr deet at han har warez versjon ? Ta deg sammen. En liten 2 minutters undersøkelse så fant jeg ut at spillet har vert ute i et par måneder. Men dessverre kan jeg ikke hjelpe siden jeg ikke har spillet. Hva er endinga på filen ? EXE ? RAR? ZIP?
ttt Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 kva skjer når du dobbelklikker på patchen (.exe fila)? redflame: gamer har anmeldt spelet. http://gamer.no/art.php?artikkelid=12648
w0d00 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 kva skjer når du dobbelklikker på patchen (.exe fila)? redflame: gamer har anmeldt spelet. http://gamer.no/art.php?artikkelid=12648 Driter i alle som mener jeg er en "tyv"!! Når jeg trykker på fila skjer det ingen ting.. Det er .exe fil.
ttt Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Når jeg trykker på fila skjer det ingen ting..Det er .exe fil. rart. kan være noko gale med fila, prøv å last den ned på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå