bjornmagnus Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Haj! Skulle spelle litt nå idag tidlig. Men jeg rekker så vidt å løpe ut av Stormwind før jeg får meldingen "disconnected from server". Jeg spiller på EN BETA 4! Noen fler som har det problemet?
bulvar@pc_n00b Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Heisann jeg er ogsp en iherdig wow spiler som har kommet over samme problem. Spiller på eng beta pvp 8. du bruker ikke tilfeldig vis trådløs netverkstilkobling, fordi mitt problem var tydelig vis det i og med at når jeg byttet til kabel, så har dette problemet forsvunnet. Hvis dette ikke intreffer ditt tilfelle, råder jeg deg til å legge ut en post på www.worldofwarcraft.com
haarod Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 AKkurat samme her, har tråldøst connection nå. Men når jeg hadde med data'n min bort i helga så brukte jeg ledning. Ble aldri disconnecta, slapp også å få sånn jævla "Unknown Entity" og at jeg ikke joiner noen channel og at ingen NPC's kommer opp.. Unntatt der jeg starter
bjornmagnus Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Sitter på en delt linje. Så pinget jeg vg.no 500 ganger.. Å inneimellom så fikk jeg syk lagg, ikke noe forbindelse, så plutselig 20 ping igjen. Men nå ser det ut til å gå greit igjen.
haarod Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Bra da. Har ikke nøyaktig samme problemet, men har lagd egen tråd her på WoW forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå