Gå til innhold

Anbefalinger av 17" LCD Skjerm


Anbefalte innlegg

Heisann. Har planer om å kjøpe en 17" flatskjerm. Og, den skal helst koste under 3000kr... Maksimum 16ms. responstid, DVI-inngang (dvi-kabel skal følge med) og et helt greit utseende. Flott om den også er fysisk fleksibel (enkel å grei når det kommer til det å justere den fysisk) .. Har tenkt på Xerox 17" LCD XL775D, men er enda ikke sikker. Hadde satt stor pris på om det hadde vært noen som hadde tatt seg tid til å se om dem fant noen bra skjermer som oppfylte de kravene jeg har stilt for meg;-) På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv Xerox skjermen, og den er både pen og funker godt. Koster ikke skjorta heller, og kan trygt anbefale den. Liger også test av den her på HW.no, og diskutert i andre topic's også.

Ok :D Da regner jeg vel med at jeg går for Xerox'en. Den scora veldig bra her, så det ut til=) Også er den ganske billig. MÅ ha meg flatskjerm før TG, skjønneru;) Hehe=) Vil da ha plass til tastatur osv. oppå bordet :p Også er det veldig greit med flatskjerm til andre formål også da.. LAN f.eks. ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...