Gå til innhold

Raptor bra i dette tilfellet?


Magsf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er en S-ata disk må du i mange tilfeller trykke F6 før installasjon av windows og legge inn s-ata drivere.. det kommer opp en beskjed om når du skal trykke.

På en del helt nye hovedkort er s-ata støttet i hardwaren og dette er ikke nødvendig...

Lenke til kommentar

det er som ~inso sier... 75 Gb er bedre en 36,7 Gb.

Jeg har selv begge utgaver i forskjellig pc'er hvor de er OS disker. Angrer litt for jeg ikke kjøpte to 75 Gb... Gå for 75 og ikke den andre.

Dette er de perfekt til... Du kommer til å merke forskjellen før og etter vis du skal sette det som en OS disk...

Lenke til kommentar
Så 74gb yter bedre en 37gb versjonen?

 

noen dokumentasjon på dette? Var lenge inne på tanken om å bytte min 37gb i en 74gb får å få plass til itunes biblioteket mitt... Men nå kjøper jeg mac mini istedet :dribble: (ser på STOR og STYGG shuttle) :cry:

Er shuttle stor? Minimalismen råder! :tease:

Litt offtopic, men men.

Lenke til kommentar

ok =) Tenker jeg gjør det. Men kan dette være grunnen til fps drop og sånt i cs og HL2? Harddisken er helt mongo nå :p Har bra hardware. dvs P4 3.3 GHz, GeForce 5900 Ultra, 1024 mb ram ^^ Dessuten: Trenger jeg ekstra kjøling til den? Eller er det nok med at det blåser en vanlig kabinettvifter mot den ?

Endret av Codi0Ne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...