Gå til innhold

Noen forslag til god norsk rock ?


BiaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaha? bruker da førr f**** briller fra før  :p

 

Regner med du sikter til Demon Box... eller?

Jeg sa optiker.. :green: så du kan få riktig styrke på brilleglassene.. neida, fra spør til alvor, nevnte Blissard på side 2.

 

Annen norsk rock jeg kom på som kan være av interesse: Anti Depressive Delivery, Arabs In Aspic, Conception, Divided Multitude, Flagrante Delicto, Fruitcake, Ingermanland, Junipher Greene, Kerrs Pink, Lucifer Was, Manitou, Octopus, Shine Dion, Winds og Eddy Zoltan.

 

Halvparten av det jeg nevner ovenfor har jeg ikke hørt, men bete meg merke i at det er noe jeg skal sjekke ut nærmere og mest sannsynlig kjøpe.

Lenke til kommentar
Vet ikke om Big Bang har blitt nevnt?

Det håper jeg egentlig inderlig.

Tror jeg har sagt det tidligere, men kan jo alltids fastslå det en gang til...

bigbang er mitt absolutte favorittband, Har alt fra de, bortsett fra det i signaturen min. Makan til genial musikk skal man lete lenge etter, Om man i det hele tatt kan finne det !?

 

Har så mange plater jeg skal kjøpe nå, at det nok går noen måneder før jeg har kjøpt alt fra denne tråden som jeg har lyst på. Er godt i gang allerede :yes:

Lenke til kommentar
Vet ikke om Big Bang har blitt nevnt?

Det håper jeg egentlig inderlig.

Tror jeg har sagt det tidligere, men kan jo alltids fastslå det en gang til...

bigbang er mitt absolutte favorittband, Har alt fra de, bortsett fra det i signaturen min. Makan til genial musikk skal man lete lenge etter, Om man i det hele tatt kan finne det !?

 

Har så mange plater jeg skal kjøpe nå, at det nok går noen måneder før jeg har kjøpt alt fra denne tråden som jeg har lyst på. Er godt i gang allerede :yes:

Jeg har 2 cd-er fra di.

Men for de som har lyst å bli "kjent" med de mener jeg at "Radio Radio TV Sleep" er cd-en ovel alle cd-ene. Der får du et godt inntrykk ;)

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar
Vet ikke om Big Bang har blitt nevnt?

Det håper jeg egentlig inderlig.

Tror jeg har sagt det tidligere, men kan jo alltids fastslå det en gang til...

bigbang er mitt absolutte favorittband, Har alt fra de, bortsett fra det i signaturen min. Makan til genial musikk skal man lete lenge etter, Om man i det hele tatt kan finne det !?

 

Har så mange plater jeg skal kjøpe nå, at det nok går noen måneder før jeg har kjøpt alt fra denne tråden som jeg har lyst på. Er godt i gang allerede :yes:

Jeg har 2 cd-er fra di.

Men for de som har lyst å bli "kjent" med de mener jeg at "Radio Radio TV Sleep" er cd-en ovel alle cd-ene. Der får du et godt inntrykk ;)

Er helt enig i det. Radio Radio Tv sleep, er egentlig en samling fra de andre platene. Siden bigbang har fått høre at de er best live (har bl.a blitt kåret til norges beste liveband), Fant de ut at de skulle lage en live-plate med de gamle sangene, men det er også noen nye på platen.

 

Snart kommer de også ut med en ny plate.

Lenke til kommentar
Big Bang er faktisk noe av det beste som noengang har kommet fra Norge.

nå til dags finnes det ikke skikkelig 70-talls rock lenger, men Big Bang gjør en bra jobb! :w00t:

 

Har dere glemt Motorpsycho forresten? Det er også et av Norges beste band. Sammen med Dum dum boys

Kunne ikke vert mer enig :w00t: Dum dum boys er nevnt... Eller... har de fra før.

Motorpsycho tror jeg og er nevt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...