Gå til innhold

Samsung D500


Anbefalte innlegg

Et karakter system ville nok vært mer "korrekt" ja.

Slik som mobil i Sverige har...

 

Har vært uenig i mye på denne siden når det gjelder tester, spesielt kvaliteten på SE sin S700, fikk vel terningkast 2 på kvalitet tror jeg?!?!?

 

Men det er ikke lett å være subjektiv, og ha et åpent sinn alltid.

 

Ser jeg noen som skriver slik som Nokia forever... må jeg le, det må gå ann å se litt utenfor Ssitt" merke...

Også Nokia da - ler...

 

Kjipt at den ikke har radio, kunne tenkt meg klapp mobil igjen, venter kanskje til D500 kommer i en klapp utgave?

 

 

 

:fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en telefon som oppfyller mine fleste krav ja :yes:

 

Den 8-9 februar så skal den bestilles :D

 

At den ikke hadde minnekort gjorde meg ikke noe, det som derimot irriterte meg litt var at den ikke hadde automatisk stor bokstav, noe som hemmer hvor raskt en skal skrive en melding litt (ja, jeg vil/må bruke stor bokstav når det kreves)!

 

Den blir nok uansett et steg opp på de fleste områder fra min S55 som begynner (har vært lenge) å bli utdatert på de fleste felt. Det eneste området jeg kan komme på der den slår D500 er på batteri, muligens også holdbarhet og dekning, men dette vet jeg ikke noe om!

 

Fin test!

Lenke til kommentar
Dette er en telefon som oppfyller mine fleste krav ja :yes:

 

Den 8-9 februar så skal den bestilles :D

Da ville jeg bestilt den nå. Umulig å få tak i jo! Bare å komme seg på en liste ett eller annet sted så fort som mulig.

 

Spørsmål til testpanel eller eiere av D500:

 

Er det 3.5mm jack utgang på den? Jeg vil gjerne ha muligheten til å benytte mitt Koss Portapro til MP3 som jeg gjorde på p800 den gang jeg hadde den...

 

Ser ut på produktbildene som at de har lagt ved et simplere headset enn de gjør på f.eks E700. Jeg vet, E700 har monoheadset, men jeg liker festeordningen på den.

Lenke til kommentar
Sorry, SintBrus, det går nok ikke. Man har 10 forskjellige meldingslyder å velge mellom.

Dette er jo helt latterlig! At ikke du kan ha fulle MP3 sanger som ringelyd. Begynner å lure på hva EGENTLIG MP3 har å gjøre på denne telefonen. Reklame verdi ? Sammenligning av specs ? Nå er jeg skikkelig skuffa over Samsung. :no:

Nå tror jeg du missforstår mister. Man kan ha mp3 som ringelyd, men ikke meldingslyd.

Da trekker jeg tilbake min kommentar og beklager........

Lenke til kommentar

Det stemmer, den blir lansert i slutten av Februar (sikkert ikke i Norge, men i Europa) Den har kodenavn Odin faktisk, har ikke 1.3 mega pxl kamera men 1.0... den kommer i klapp formatet og har eksterne knapper for Mp3 spilleren.

 

Kommer også en oppfølger til denne i 3 kvartal - Bally.

Denne har ikke bluethooth, men en FM radio, og 1.3 mega pxl kamera igjen.

 

Tror ikke jeg klarer å vente jeg, må nok bli D500 ja...

 

:p

post-126-1106676225_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Faren min har nettopp kjøpt seg D500 å kom innom her for å brife, Jeg ble overrasket over hvor liten den var.

Sjukt deilig telefon.

Deilig design. Bedre enn jeg hadde forventa etter å ha sett på bilder.

Jeg fikk faktisk litt lyst på den. Men den har ikke symbian å da går det ikke for meg.

 

Måtte bare si at dette er en av de råeste telefonene jeg har sett/tatt på.

 

Har ikke fått prøvd den enda.... fikk bare tatt så vidt på den. Den var helt ny å måtte lades :p

Lenke til kommentar

Si meg en ting... Er det virkelig slik at Samsung har laget en telefon med megapixelkamera, og samtidig lagt inn en størrelsesbegrensning på epost på 200kb??? Eller er det bare jeg som har gjort noe galt?

 

At man kan sende mms på opptil 295kb er jo tøft, men jeg kjøpte telefonen for å få tatt gode bilder og videoer i felten - for så å sende dem fra meg. Men det er tydeligvis klin umulig så lenge de blir over 200kb (mail) eller 295kb (mms).

 

Når det heller ikke er mulig å sende mms til mailadresse, som det var på T610, vil det i praksis si at man ikke kan sende fra seg media på over 200kb på mail i det hele tatt.

 

For øvrig er dette en knalltelefon. Jeg kjøpte SonyEricsson i villfarelsen for et år siden og gledet meg til å kjøpe meg Nokia igjen når denne takket for seg nylig. Men så overtalte selgeren meg til å prøve Samsung.

Og jeg er ikke veldig skuffet. Bildene er gode, video er tøfft. Men best av alt er at telefonen veldig oversiktlig når man først får satt seg inn i strukturen på den.

Men som fotograf var litt av poenget å kunne ta øyeblikksbilder til nettredaksjonen for å sende på mail. Men det går jo ikke!!!

 

Kan noen hjelpe meg - eller evt. bare bekrefte mine frustrasjoner??

 

Tar gjerne svar på mail også...

Lenke til kommentar

http://amobil.no/art.php?artikkelid=13047&side=4

 

Om man bruker telefonen i jobbsammenheng og sender mye e-post, er Samsung D500 et selvskrevet alternativ. Man kan sende e-post uten begrensninger på størrelse, som igjen betyr at man for eksempel kan sende feriebildene hjem til familien uten å tenke på størrelsen.

 

Dette står i D500 testen til Amobil. Selv har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...