Gå til innhold

Hjelp til å desgine siden min


Anbefalte innlegg

Dette blir et lite prosjekt for dere CSS kodere som har lite å finne på :)

 

Jeg har en CSS side nå som jeg fikk av PoleCat. Men nå er jeg av den slagen som bytter side veldig ofte fordi jeg blir fort lei av den gamle.

 

Jeg kan null om CSS osv og har alltid brukt frontpage til alle mine andre sider.

 

Så det jeg lurte på er om noen gidder å lage en liten hjemmeside til meg?

 

Hvis noen kunne tenke seg det så bare skriv i denne posten :)

 

Hvis noen faktisk kunne tenke seg det så kan vi diskutere design, logo og meny osv.

 

Mhv fUzZy^

 

(Vennligst ikke kom med kommentarer som "lær deg css og html" osv. Har laget mange poster om hjelp osv her og da kommer alltid sånne svar)

 

EDIT:

 

Jeg kan gi et eksempel på hvilken hjemmeside jeg kunne tenke meg...

 

Jeg vil gjerne ha en logo som er litt tøff.

Fargene orange eller grønn. (lyse farger liker jeg, blandet med litt hvit kanskje)

Når man trykker på menyen så kommer ikke en ny side, men bare en liten del av siden oppdateres, vet ikke hva det heter)

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye betaler du?

Hehe, det var det... du skjønner, jeg bare spør om det er noen som har lyst til å gjøre det for gøy eller får å lære eller noe. Vil helst ikke betale noe, beklager.

 

Jeg vet det høres dumt ut å be noen lage en gratis hjemmeside, men kanskje det er en ute der som vil hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
vi har faktisk et liv utenfor forumet...

We do..?

 

Men er igrunn enig, har du et demoted-kunstverk for hånden som du har fått gratis herfra, blir det litt dumt om du ber om et nytt et bare fordi du er lei.

 

Det tar faktisk tid og resurser å utvikler en side, noe man pleier å få betalt for.

Lenke til kommentar

Det er litt teit hvis du er slik at du blir lei av en side å vil lage en ny osv hele tiden å du ikke kan noe selv... jeg vil ikke tro noen gidder å lage en til deg men du bør heller lære deg det... sett av litt tid, lån bøker fra nærmeste bibliotek, bruk google og forumet her så finner du nok ut av det ;)

Lenke til kommentar

Nå har fUzZy^ pent spurt om det er noen som vil lage en ny webside til han,

hva er da vitsen å svare med drittkasting og helt andre ting enn topic.

Ser ingenting galt at fUzZy^ spør om dette, det er en personlig hjemmeside og

det er nok av "webdesignere" som kunne trengt mer trening. Mao her har mange

enn glimrende anledning til å jobbe litt proffesjonelt med en "kunde", selv om

det ikke er betalt er dette kjempe-erfaring.

 

At han er lei PoleCat sin design er ikkje respektløst, det er heller ikkje respektløst

å ønske å skifte design, ei heller respekløst spørre etter et gratis når det ikkje er

snakk om noen kommersiell side.

 

Dere som ikkje vil hjelpe kan egentlig bare la være å poste, det er dere som er

respektløs...

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...