Gå til innhold

super lav ping i css!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

noen kompiser av meg har skrevet noe i console sli de har 1-5 i ping hele tiden i css! de nekter å si til meg hva de har gjort, og jeg lurer på om noen her vet hva de har skrevet?

takker for alle svar! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.. Jeg tar meg rett til å nekte å tro på dine venner. Lav ping i CS har jo ikke no med det du skriver i konsollen å gjøre!? Det er jo forsinkelsen til/fra serveren du spiller på (eller har jeg bare misforstått hele opplegget?).

Så mitt råd er å be dem om å slutte med enkelte ting som gjør at de ser ting ;)

EDIT: La til noen ord

Endret av wunderbaum
Skrevet (endret)

Selvfølgelig har de bare hostet en egen server, så tatt ett screenshoot av pingen (som selvfølgelig er lav siden de har hostet serveren selv), og sent det til deg...

EDIT: Wohoo 100 innlegg! :thumbup::thumbup::w00t::D:D

Endret av Zyko
Skrevet

ok, jeg gav dem en tilfeldig ip adresse som JEG fannt, og de eiger ingen servere heller nei, men han hadde alikavel bare 1 i ping! men visst dere ikke vil tro meg så er jo det deres prob:/ kanskje jeg skal få ham til å joine en av deres servere? så får dere se selv?

Skrevet

lave rates gir lavere ping, men ikke så lav som 1-5..... men selv om man har lavere ping ved lave rates er det ikke bra å spille med. er ikke sikker på hvordan dette virker på css, men iaffal slik på 1.6

Skrevet

nei, jeg klarer ikke helt dette med screenshoots :blush: , men kan ikke dere bare gi han en tilfeldig ip, eller kanskje deres egen server visst der har, og så ser dere når han er der inne?

Skrevet
ok, jeg gav dem en tilfeldig ip adresse som JEG fannt, og de eiger ingen servere heller nei, men han hadde alikavel bare 1 i ping! men visst dere ikke vil tro meg så er jo det deres prob:/ kanskje jeg skal få ham til å joine en av deres servere? så får dere se selv?

Har du sett det når DU spiller sammen med dem?

For hvis ikke, om du sender dem IP adressa, og sjekker hva servern heter, kan jo bare de lage et game lokalt og kalle servern akkurat det samme! ;)

Spill sammen med dem, og ta et screenshot.

Skrevet

ja, jeg har spillt på samme serveren, men jeg er ikke flink med screenshots, kan ikke dere bare joine en game sammen med han da? så ser dere det! jeg synest og det er veldig veldig underlig!!

Skrevet
[iC,22/01/2005 : 00:00]

Har du sett det når DU spiller sammen med dem?

For hvis ikke, om du sender dem IP adressa, og sjekker hva servern heter, kan jo bare de lage et game lokalt og kalle servern akkurat det samme! ;)

eller dei kan bare fikse på bildet i paint.

Skrevet

Hei...

jeg er altså da kompisen til genetex...

lr 4mening. jeg har mellom 1-5 i ping når jeg spiller!

det har vell ikke dere? :thumbup::tease:

Skrevet (endret)

Hva slags linje er det de kameratene dine sitter på egentlig?? Har de funnet opp 100Tbit linje ved hjelp av vannkraft eller no sånn siden de har så lav ping?

Tenk deg til sjøl da.. Hvis du spiller på en amerikansk server (et eksempel), der DU vanligvis har kanskje 100-200 i ping.. Der skal de liksom ha 1-5?? Han som hoster server'n kan jo få det, men det er sjeldent noen som bor lang f**n unna server'n får så lav ping..

Bullshit og Photoshop sier bare jeg...

EDIT: Enig med deg Polse... Bare en dum tråd laget av oppmerksomhetssyke fjortisser som bommer på 0'en i 50, og da tror de har 5 i ping..

Endret av wunderbaum
Skrevet
100/100 mb med 20 i update- og cmdrate. ^^

Er usikker på om man får 1 i ping selv da.

Mulig mulig.. Leker ikke med så mange instillinger :) Men det blir bare for dumt at de har 1-5 i ping uansett hvilken server de er på! Du må si deg enig der vel?

Skrevet

Kanskje denne funker: cl_cmdrate 999999999999999999999999.

Du trenger ikke skrive inn like mange 9 tall tror jeg. Bare mange. Hvis det ikke er lov med dette så si ifra så fjerner jeg det.

Du kan prøve denne og: cl_cmdrate 10

Men det blir ikke noe bedre, det vises bare at du har lav ping. Har ikke prøvd den selv.

Skrevet

jeg er ikke personen som går og lager en tråd bare for å få opmerksomhet, som noen her sier. jeg mener at det er slike som dere som ødelegger forumet. hvorfor skal dere komme med fordommer og nekte på ting som høres utrolige ut? bare for å ødelegge? dette med pingen er helt sannt, og jeg er enig med at det kan hende de har skreve inn slik at det STÅR de har så lite ping, men i virkeligheten har de like mye som meg.Men han sier selv at det er veldig bra å spille osv, men nå når jeg ser at det eneste dere folkene her inne gjør er å nekte, uten engang å pørve å spille med ham, så kan vel moderator bare stenge den? dere gjør jo ikke noe annet enn å prøve å ødelegge for meg når jeg trengte hjelp... så FU** Y**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...