Rubex Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Hei Noen andre som har fått slette WoW kontoen sin iløpet av dagen? Finner ikke min igjen lengre Noen kompiser har også det samme problemet....
LordBendtner Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Har ikke fått slettet kontoen, men klarer ikke å connecte til serveren jeg bruker
SamVimes Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Characterene mine er borte! Flere som har lignende erfaringer?
Dandar Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Characterene mine er borte! Flere som har lignende erfaringer? Jepp, mine karakterer er borte...
Plomma2 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Bare en av mine er borte :/ Men faen så irriterende.
nåvi Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Server vedlikehold på gang. Det går ann å sjekke server status forumet også vet dere http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...t=63&p=1#post63
anon12234 Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 mine er også borte, men tror egentlig bare det er at det er problemer med serverene, slik at de ikke kommer op.
Rubex Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Må være det.... Jeg fikk vertfall min tilbake nå
Nitrius Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Servern har vært nede en gang tidligere idag å, og nå er servern nede igjen så det er nok det som er problemet bare:)
Tåkefyrste Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Må være det.... Jeg fikk vertfall min tilbake nå når skal folk lære at konto er ikke slettet fordi om man ikke finner characterne sine? Hvis konto er slettet så får du beskjed om at passordet og brukernavnet ikke er gyldig når du prøver å logge inn. Hvis du ikke finner characterene på realmen din, så er det bare clienten som ikke får kontakt med databasen. Dvs. serverproblemer.
Rubex Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Må være det.... Jeg fikk vertfall min tilbake nå når skal folk lære at konto er ikke slettet fordi om man ikke finner characterne sine? Hvis konto er slettet så får du beskjed om at passordet og brukernavnet ikke er gyldig når du prøver å logge inn. Hvis du ikke finner characterene på realmen din, så er det bare clienten som ikke får kontakt med databasen. Dvs. serverproblemer. Ja for det kan jo alle vite....
Pansergnom Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Ja, det er faktisk ganske innlysende det apollox sier.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå