jke Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hva må jeg skrive i console for at siktet ikke sprer seg når jeg skyter? Det funler i alle fall på gamle cs
Zeph Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Det er ikkje mulig, online i allefall. Endret 20. januar 2005 av zeph
Ob3yM3 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) cl_dynamiccrosshair "0", tror jeg..eller var det 1? husker det aldri.. hvis du har 0, sett det til 1 - har du 1, sett det til 0 Endret 20. januar 2005 av Ob3yM3
Migr Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 (endret) Blir det bedre? eller er det det samme? Endret 21. januar 2005 av Migr
LuggagE Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 (endret) Forskjellen er at når siktet blir spredt når du løper og sprayer gjør at du ser ca hvor kulene dine kan treffe, hvis du tar dette av så vet du ikke helt hvor kulene dine treffer. Det gjør ikke siktet ditt noe bedre siden det faktisk ikke er noen stor sjangse for at du treffer der siktet er. I 1.6 kunne man ta det av i visual options, men siden jeg ikke bruker det så vet jeg ikke hvordan man gjør det i CS:S. Lykke til uansett! EDIT: Du burde forresten gjør om på tittelen på inlegget, det jeg trodde det handlet om var at CS:S var SIKTET for noe. "Problemer med siktet på CS:S" hadde kanskje funket bedre? Endret 21. januar 2005 av LuggagE
angry_norwegian Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 (endret) Du burde forresten gjør om på tittelen på inlegget, det jeg trodde det handlet om var at CS:S var SIKTET for noe. "Problemer med siktet på CS:S" hadde kanskje funket bedre? Haha! Samme her. Trodde noen mente Valve var siktet for et eller annet lovbrudd ifm. CS:S Edit: Fikk ikke det til å funke i CS:S Endret 21. januar 2005 av o-haavard
Den Polse Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Mener at man ikke får tuklet for mye med siktet før det går under cheat og innstillingen blir slått av når du spiller på en server med sv_cheats 0
wunderbaum Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det skal vel egentlig være mulig, men det funker ikke på meg. Det sprer seg litt mindre, men det holder seg samlet sånn som på 1.6 og CZ. Men du skal hvertfall skrive "cl_dynamiccrosshair 0" da den står som "1". Hvis du har litt engelsk kunnskaper så veit du sikkert at dynamic betyr dynamisk som i "bevegelig" (selvsagt ikke 100% oversettelse, men må skrive det forståelig ) Kan faktisk hende at det har skjedd et eller annet som gjør at instillingene på det der resetter seg for hver gang jeg går ut av cs.. Har ikke sjekka det Men skriv hvertfall det som står ovenfor hvis du ikke allerede har fått det til.. En annen ting er det som LuggagE sier.. Du har ikke helt kontroll på hvor kulene treffer hen, men det kan bli litt lettere å sikte. Husker selv det fra tiden når 1.6 var tingen. Traff lettere ved et statisk sikte, men det er egentlig smak og behag Skyt meg hvis jeg har feil, ok?
sablabra Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Men gjelder det kun visuelt, eller får man faktisk bedre sikte?? Ellers så er det vel en slags cheat, i hvert fall sånn som jeg ser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå