Gå til innhold

"Internett & Nettverk" og "hvordan gjøre ditt og datt"


Anbefalte innlegg

Nå føler jeg at Internett og nettverk delen av forumet begynner å skli ut. Noen vil nok si at jeg klager, men det er jo umulig å finne gode tråder i den seksjonen da den flommer over av tråder om hvordan man kan sette opp deling av internett med Telenor ADSL og andre spørsmål som har blitt besvart 100 ganger før.

 

Er det noe man kan gjøre for å få ned antallet slike tråder?

 

Noen vil nok se på meg som sytete, men jeg klager fordi :wink:

 

Mvh

 

Vegard Olsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette er ikke ønskelig.

 

Som har vært diskutert altfor mange ganger.. Hvorfor kan du ikke poste ny spørsmål som har vært besvart før? Det er jo alltid noe som skiller seg.. Typen router (i dette tilfellet), eller protokoll eller leverandør...

 

For å finne akkurat det han vil ha svar på må han lete i minst en time! Hvis det finnes..

 

 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor det plager deg, olsen. Er det så gale med slike poster? Hvis du ikke har tenkt å svare på de, eller lurer på noe, trenger du ikke lese de!

 

Men jeg er enig i at tråden olsen viser til var bare full i drit!

Lenke til kommentar

Det som jeg reagerer på er at det er mange spørsmål som går om igjenn og om igjenn. det er sjelden at det er spørsmål om hvordan man gjør ditt og datt i den og den routeren/etc.

 

Det er ofte spørsmål om oppsett, hvordan kablingen skal være o.l. Det er snakk om å lese i manualen i max 5min for å finne svaret. Så mange gode tråder forsvinner i havet.

 

Jeg er også lei av tråder om Telenor: Telenor suger, telenor er på krigstien, telenor gjør det igjen etc.

 

Beklagerhvis dette ble oppfattet som masing og syting.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-14 16:04, olsen skrev:

Beklagerhvis dette ble oppfattet som masing og syting.


 

Vel... Du sa du ikke liker tråder som "telenor suger" o.l. men dette var ikke en tråd om det. Dette var et helt seriøst spørsmål. At noen fjortiser forklarte hvordan han skulle gjøre det med å bytte til NextGenTel er ikke hans feil.

 

Slike meldinger kunne blitt slettet, men igjen blir det da en altfor stor oppgave for moderatorer.

 

Jeg ser ingen grunn til å slette hele tråden!

 

_________________

ikke.gif

I am just a worthless liar.

I am just an imbecile.

I will only complicate you.

Trust in me and fall as well.

 

[ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-06-15 01:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...