alt Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg har nå runna kotor 2!! en gang på hver side og må bare få gitt utrykk for at obisdian har klart det å få laget en oppfølger som er like spennende( kanskje mer) og like underholdende som enern. dette er klart det beste rolle spillet jeg har spillt og liker mulighetene til å variere characterne og at du kan få noe som heter influence med dine npcer. du kan feks ved å få influence få en annen char til å bli jedi... og bare for å nevne det dette er ikke PIRATKOIPERT heh bestillt fra usa.. og spillet har bare kommet i slag med xbox (tror jeg). edit: skrivefeil.... Endret 20. januar 2005 av alt
Xzan Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har ikke fått testa enda men må få gjort det snart.. var veldig fan av 1ern men det tar tid og spille sånne spill.. tid er ikke noe jeg har så mye av!
Bytex Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Dere får holde dere for gode til å komme med spoilers her da. Det er mange PC-brukere som venter på dette spillet enda. Med mye høyere grafikkoppløsning
alt Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Dere får holde dere for gode til å komme med spoilers her da. Det er mange PC-brukere som venter på dette spillet enda. Med mye høyere grafikkoppløsning hehe jeg vet derfor jeg har vært så sparsom med ordene... vil ikke røpe for mye. det er et fantastisk spill opplevelse og vil ikke ødelegge for andre
Dʋgɢtung Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Ser frem til KotOR2 jeg også, og det er hyggelig å høre at du liker det. Skulle gjerne hatt fingrene i det NÅ, slik at jeg hadde et skikkelig spill med god historie å spille.
Bytex Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Du kan jo lese en anmeldelse av Xbox-versjonen på www.gamespot.com da. De avslører ikke plottet, men det er jo kjekt å få tilfredsstilt litt av informasjonstrangen liksom. Det er visst veldig likt enern i gameplay, akkurat samme combatsystem, samme inventory, samme småspillene (Pazaak, swoop racing osv). Men siden enern var utrolig bra, gjør jo ikke det noe. Også er det mange flere force powers for hver side også Endret 20. januar 2005 av Bitex
Dʋgɢtung Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har kikket igjennom det, men det skader ikke å gjøre det igjen for å komme litt i stemning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå