morra Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Noen andre enn jeg som gleder meg til Empire Earth 2 kommer i februar/mars? Gamer.no Offisiell side: EmpireEarth2.com EDIT: Sniktitt på EE2 (gamer.no) (takk TST) Endret 20. januar 2005 av morra
TST Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Kan forresten melde at vi vil publisere en tre-siders sniktitt i morgen, basert på en pressevisning i Paris for få dager siden.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg gleder meg kjempemye! Har spilt det første Empire Earth-spillet i mangfoldige timer, og det er definitivt en av de beste strategispillene jeg har spilt. Tror 2'ern blir et knallspill.
Whalecore Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Håper det blir litt mer strategi på 2`ern. På Epires Earth(1) var det den som byggte mest units som vant. Kjipe greier
cairn Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Håper det blir litt mer strategi på 2`ern. På Epires Earth(1) var det den som byggte mest units som vant. Kjipe greier Du mener at det ikke er en fordel å ha en større hær enn motstanderen?
Gjest member-60584 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Ideen med EE når det kom var jo at man måtte kontrollere mineral plassene... få map control osv.. det funket ikke så særlig bra.. siden med engang man fikk de man ville ha.. så var det liksom ikke mer...
Whalecore Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 cairn, du forstår vel litt hva jeg mener? På Wc3, SC og andre spill så har det faktisk noe å si HVA du bygger. På Empire Earth er det det samme hva en bygger, den som har mest av noe vinner uansett. Kanskje det har komt en patch eller noe som gjør noe med gameplay, ikke vet jeg.
Kurt P Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Synes da ikke grafikken var meget imponerende, men dette er kanskje på 800 * 600 - Low eller no ?
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg ble en smule skuffet over grafikken jeg også. Hvis man ser på skjermbilder fra f.eks. Age Of Empires 3, så ser grafikken mye penere ut. Men jeg tror nå at EE2 blir et supert spill uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå