Gå til innhold

Hvilken server er det flest norske på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har endelig fått lasta ned spillet og det står å installere nå, så da lurer jeg på hvilken server jeg skal begynne å spille på? hadde vært kulest med en server der det er flest norske :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EN Final Beta 8 (pvp) og EN Final Beta 4 (normal) har vel relativ høy andel av nordmenn. Er disse serverene jeg har sett nevnt flest ganger av norske spillere iallefall.

Skrevet

Var veldig mange norske på PvP 10 også forrige helg, man skal ikke se bort fra at man støter på noen skaninaviske nattelurkere der i ei helg :p Gikk med noen i Wailing Caverns, etterhvert fant vi ut at alle var norske (bortsett fra en danske).

Skrevet

If ølge undersøkelsen her på forumet er det flest norske på server 4 PVE, og dette stemmer nok, er sjukt med norske folk, har sett nokon tyskere, og resten er norske. Har heller aldri sett annet en Engelsk språk i chatten på denne serveren, i motsetning til server 10 der det var tysk og fransk innimellom.

Skrevet

Jeg vil helst slippe å møte for mange norske folk på en server. Jeg møter nok av nordmenn IRL, hvorfor skal jeg møte dem i spillet også? Blir nesten som å dra på ferie i Norge, er ikkeno særlig for meg ihvertfall. Og hater navn som "Norwegian Brotherhood" osv, snakk om å være litt vel patriotisk, :roll: passer ikke inn i rollespill :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...