Gå til innhold

Rett og slett ikke min dag.


Pasient

Anbefalte innlegg

For en fin dag, virkelig herlig dag der alt går min vei! Vell, hvordan begynte dette?

07:58 - Da våkner jeg av vekkerklokka, ser at det er 2 min til skolen og hiver på meg klær, pusser tenna og hiver meg ut døra.

08:20 - Ankomst med skolen, sier god morgen til den sureste og kjipeste læreren på hele skolen og setter meg ned og begynner på noen tafatte norsk oppgaver som jeg kunne godt ha vært foruten.

09:30 - Dette er egentlig dagens høydepunkt, frokost i kantina! Men den gang ei, ikke i dag. I dag skulle jeg nemlig ikke få lage meg 3 skiver med ost og skinke og skylle de ned med appelsinjuice, for i dag var kantina stengt.

- Dagen går videre med kjedelige fag, og retards 1 meter unna meg som prater drit-

11:30 - Endelig langfri, på tide og luske seg ned til prix og kjøpe noen wienerbrød og en brus for og kompansere for tapet av en stengt kantine. Men nei, siden dette er min herlige dag så greier jeg og gå på tryne i en søle 30 meter unna prix, gjennomvåt bukse, jakke, boxer, sokker og skjorte. Reiser meg opp og banner hele veien til hybelen der jeg finner tørre klær og lusker meg til prix, rimelig forbannet. Så, inn på prix, gå mot hylla der wienerbrødene skal befinne seg. Hva er det mine øyne skuer? Tomt! Ikke et skolebrød eller wienerbrød igjen, det eneste som ligger der er noen tørre loffrundstykker. Så da ble det tørrfor og en fanta, ikke var det så godt at det gjorde noe.

12:15, kom litt forsent pga at jeg måte bytte klær og setter meg ned og spiser de tørre rundstykkene mens en klassekamerat finner det utrolig festelig og mobbe meg fordi jeg gikk på tryne.

12:27: Jeg begynner og skrive denne posten om hvor irritert jeg er, og hvor ufattelig stygg denne dagen har vært.

 

Jeg burde seriøst få en helvettes god dag i morgen, det må da finnes litt rettferdighet i verden? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To kammerater av meg dro på Voss for å stå på ski, Jeg fikk SMS av dem når de var på vei oppover i morges klokken halv ni!

 

Det er sol, vindstille og 10cm pudder på Voss i dag!

 

Jeg pleier ikke bli sint og banner ikke, men FY FAEN SÅ DÅRLIG GJORT!!!

 

Sa til og med til han ene senest mandag om ikke vi kunne dra på ski til uken, han sa han ikke trodde han hadde tid før torsdag! Han sa på SMS at de dro plutselig og hadde ikke planlagt det, men de kjørte jo opp! Jeg kunne nok blitt klar på kort tid!!!!!

 

Får ikke sagt nok hvor sint jeg er!!

:wallbash::angry:

Lenke til kommentar
Noen liker deg ikke:P

Det skal sies at de to sov i samme leilighet..

 

Han ene bor sammen med en dame som er sammen med han andre.. (bo-kollektiv) de fant ut av det i morges, men jeg har jo skiutstyr på rommet mitt (var på geilo i helgen) og hadde vært klar på noen minutter..

 

De kjørte jo også bil da!

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

huffda:p dagen min:

 

7:00: står opp, hører på musikk med mp3 spilleren. og kjeder meg litt.

7:30: går til skolen.

8:00: venter en halv time ute i kulda(liker det faktisk! ;) )

9:30: skolen begynner, og med følgende ukeplan:

 

 

1.Praktisk Prosjekt

2.Klassens time (diskutere ting og saker)

3.Åpen plan ( :D ) Ble også utvist i 2 uker, fordi jeg brukte min egen musepeker, isteden for skolens.

4.5.6 time var vi i byen og samlet penger til sør øst asia.

 

nå er jeg hjemme :D

 

altså, dagen var bedre enn den hørtes ut som.

Lenke til kommentar

Vell, jeg kan si at dagen ble bedre ca 1 time etter at jeg laget denne tråden. For da kom lærern inn og meddeler at vi ikke begynner før klokken 10 i morgen tidlig, så da kan mann sove lenge. Så var det hjem, gikk innom prix, møtte en kamerat og vi bestemte oss for og lage taco i kveld. Og til middag hadde jeg lasagne rester fra i går, så dagen ble ikke så værst allikavell :D

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...