Gå til innhold

Når kommer egentlig D500?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en telefon er "låst til telenor", er det da bare å bruke unlock.no eller?

 

cybervision_: Nei, de skulle egentlig få den imorgen, men de også fikk beskjed idag om at den blir forsinket minst ei uke! :realmad:

 

 

Elkjøp d500 kjøpere:

For dere som har kjøpt d500 uten abb på elkjøp, hvor mye betalte dere?

 

Min lokale elkjøp butikk har en del på lager, men de skal ha 4999! å sier jeg ikke kan sammenligne med prisen som ligger på nett, siden det kommer porto og andre ekstrakostnader(?!) i tillegg...

 

Kommer til å kjøpe den for 4999 neste uke om ingen leveringsopplysninger fra samsung sin side kommer snart. Den kommer ikke neste uke allikevel!! heller ikke i mars, kanskje april kanskje. Da har det gått nøyaktig et halvt år etter at den skulle vært lansert i norge :realmad:

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar

fikk nettopp mail fra siba:

 

Hej.

 

Jag har just talat med min inköpare som har talat med vår leverantör och enligt dom så anländer Samsung D500 till dom i mitten av nästa vecka så vi skall kunna få dessa på fredag 28/1.

 

Vi kommer då att prioritera er som har beställt D500 av oss och skicka dessa i den ordningen som vi har fått in beställningar på denna. Enligt de uppgifter som vi har fått nu så kommer dessa att räcka till alla som har beställt.

 

Händer det inget oförutsett så kommer du att få din D500 under vecka fem.

 

Har du några frågor eller vill ändra i din order så kan du svara på detta mail. Du kan även ringa vår kundtjänst på 81500585 så ringer vi upp dig.

 

 

Med vänliga hälsningar

 

 

 

***** **********

SIBA AB, Internetvaruhuset.

 

www.siba.no

 

--

Redigerte vekk noe helt unødvendig info her.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Hvis en telefon er "låst til telenor", er det da bare å bruke unlock.no eller?

 

cybervision_:  Nei, de skulle egentlig få den imorgen, men de også fikk beskjed idag om at den blir forsinket minst ei uke!  :realmad:

 

 

Elkjøp d500 kjøpere:

For dere som har kjøpt d500 uten abb på elkjøp, hvor mye betalte dere?

 

Min lokale elkjøp butikk har en del på lager, men de skal ha 4999! å sier jeg ikke kan sammenligne med prisen som ligger på nett, siden det kommer porto og andre ekstrakostnader(?!) i tillegg...

 

Kommer til å kjøpe den for 4999 neste uke om ingen leveringsopplysninger fra samsung sin side kommer snart. Den kommer ikke neste uke allikevel!!  heller ikke i mars, kanskje april kanskje. Da har det gått nøyaktig et halvt år etter at den skulle vært lansert i norge  :realmad:

Det som er tingen, er at de kommer inn på lager i små små mengder hele tiden til nettbutikkene. Men de har sannsynligvis folk som har bestillt, og derfor så er partiene de får bare nok til å dekke reservasjonene. Derfor vil det aldri være noen varer inne på lageret og klare for direkte kjøp om du skjønner.

 

Når det gjelder elkjøp sin nettbutikk, så er den sin egen butikk med sin egen prisprofil. Dvs at den skal konkurrere med andre nettbutikker. Slike priser er det vanskelig for en vanlig butikk å holde, er en helt annen kostnad forbundet med vanlige butikker enn nettbutikker. Derfor vil det være enkelte varer hvor det er prisforskjell på nett og butikk.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jepps, vet dette. Står inne på siden til og med, at priser kan avvike fra butikker. MEN det er flere som har skrevet her inne på forumet at de har fått mobilene til nettprisen på ulike elkjøpbutikker, evt mye billigere enn 4999. Flere som har fått den til en mellomting. :S

Lenke til kommentar

Skal gå an å få den til nettprisen i butikken. Jeg kjøpte D500 med Youngtalk på Elkjøp den 27.12 (tror jeg, usikker på dato)... Den fikk jeg for 3199! De ville i starten ha 4199 for den, men jeg refererte bare til internettsiden deres... Da ordnet det seg! Man skal få samme pris i nettbutikken og i selve butikken, dersom det ikke står at prisen gjelder bare nettbutikk... Det sa i hvert fall en ansatt til meg! :)

Lenke til kommentar

Ko-rekt, billigst i vanlige butikker, og billigst på internett.

 

Dvs at elkjøp.no skal være billigst blant nettbutikkene, og elkjøps vanlige butikker skal være billigst blant de vanlige butikkene. Og så er det opp til deg selv hvor du vil handle hen.

 

EDIT: Plaffen: Dette er en endring som skjedde ved nyttåret, så det er ikke slik lengre.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:dontgetit:

Jeg fikk bekreftelse på mail fra Siba at min ordre var dekket da samsung d500 skulle bli sendt ut fra den 28.01.05 og utover. I dag fikk jeg en mail til hvor det sto at den dessverre ikke dekket min ordre allikevel og at det blir sendt ut fler telefoner fra 03.02.05. Da skulle jeg få telefonen min i uke 6, så sant alt gikk som forventet... Nå syns jeg jammen at jeg har ventet lenge nok, så jeg sendte en sinna-mail og avbestilte hele telefonen.

Jeg betaler heller en hundrelapp ekstra for å slippe å ergre meg over Siba. Er jo tross alt en måned siden jeg bestilte den.

Et godt råd, bestill aldri noe fra Siba, der får man kun tomme løfter og skuffelser.

:hmm:

Lenke til kommentar

Ringte til elkjøp å hørte litt nå..

 

han sa at varen var bekreftet hos hovelageret den 4. februar og at butikkene ville få den onsdag neste uke..?

 

Kan man stole på det når det er bekreftet eller kan det bli utsatt enda lenger...?

 

Husker at jeg så noen som var bekrefet 1. desember når den tiden var..

 

Nei nei, ikke godt å vite gitt... :hmm::no::hmm:

Lenke til kommentar
:dontgetit:

Jeg fikk bekreftelse på mail fra Siba at min ordre var dekket da samsung d500 skulle bli sendt ut fra den 28.01.05 og utover. I dag fikk jeg en mail til hvor det sto at den dessverre ikke dekket min ordre allikevel og at det blir sendt ut fler telefoner fra 03.02.05. Da skulle jeg få telefonen min i uke 6, så sant alt gikk som forventet... Nå syns jeg jammen at jeg har ventet lenge nok, så jeg sendte en sinna-mail og avbestilte hele telefonen.

Jeg betaler heller en hundrelapp ekstra for å slippe å ergre meg over Siba. Er jo tross alt en måned siden jeg bestilte den.

Et godt råd, bestill aldri noe fra Siba, der får man kun tomme løfter og skuffelser.

:hmm:

slik har det vel vært overalt.

 

er ikke lett å dekke behovet til telefonen akkurat nå.

 

edit: bestilte selv for 2mnd siden, telefonen er nå på vei.

så synes ikke du skal henge ut butikken slik.

 

det at du ikke klarte å vente i 2dager før den kommer inn igjen er unødvendig.

Endret av nord
Lenke til kommentar

Hehe... Her får man høre det... ;)

Hadde vel ikke disset Siba hadde dem hatt grei kundeservice. Og det syns jeg med rette jeg kan si at de IKKE har. Unødvendig lang tid ventetid på servicetelefon... har ringt flere ganger hvor jeg kom igjennom en gang... etter 20 minutter!!! Og den eneste mailen jeg fikk svar på var den om avbestilling... det er utrolig dårlig mener nå jeg :)

Har du fått telefonen nord? Fornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...