Gå til innhold

Andre fase av WOW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har dessverre ikkje skaffa meg beta-kit, og kan dermed ikkje spele WOW.

Er det nokon som har ein anelse om kor tid den andre fasen av EU OB begynner.?

Då kan jo me som ikkje har beta-kit joina ein server - trudde eg i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ingen open beta, men tror de sender ut et antall keys til andre. Litt senere i betaen. Hadde jeg vært en av dere uten key, føler meg dog som en av dem (HD'n røk fredag kveld, og jeg hadde selvføgelig bare en) siden jeg heller ikke får spilt, så hadde jeg heller håpa på retail så fort som mulig og at blizzard hoppa over OB.

Skrevet (endret)
[snip] at blizzard hoppa over OB.

Final Betal == Open Beta (For de med preorder kit, de uten preorder kit er nokk nød til å vente på Retail).

Endret av Bad_Byte
Skrevet
[snip] at blizzard hoppa over OB.

Final Betal == Open Beta (For de med preorder kit, de uten preorder kit er nokk nød til å vente på Retail).

Trodde Blizzard skulle åpne for signups litt ut i FB? :dontgetit:

Skrevet

Ingen stresstest i EU altså?

Skrevet

Tja ... Thugot, eller hva han irakiske informasjons ministeren kaller seg på Blizzard's eu forum, sier at det vil komme flere folk til, men tror det ikke blir noen åpen registering (mye synsing fra min side).

Skrevet
As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins.

Kall det hva du vil, men det blir hvertfall like Open som US Open Beta var. Dvs alle kan melde seg på helt til det er fult.

Skrevet

har du vel ikke...du betaler like mye som de som ikke har forhåndsbestilt når spillet kommer totalt sett.

du fikk tilmed med en musikk cd gratis.

Skrevet
Vi har jo faktisk betalt for å være med da..

nei det har vi ikke, og vær så snill å ikke uttal dere om ting dere ikke har aning om (noe som tydeligvis er gjort ganske mye i denne tråden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...