Gå til innhold

"Kontantkort" i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at det skulle gå ann å kjøpe sånne "kontantkort" sånn at man kan spille WoW f.eks en måned, slik at det ikke kommer no regninger i posten....

noen som har hørt, fra korrekte kilder, om dette skal være mulig i norge?

kanskje litt uklar post...menmen.... :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man bestiller fra England, forsvinner jo deler av poenget. Nemlig at man ikke skal betale med VISA/MC. For å få kortet tilsendt til Norge, betaler man ofte med VISA/MC ;)

Skrevet

Enig der CobraM...

Håper inderlig det kommer til Norge. Jeg har selv lest om "kontantkortet", men har ikke sett noe om at det kommer hit. Jaja, det er lov å håpe :yes:

Skrevet

Så fremt en av dere greier å dra frem en troverdig (les offisiell blizzard) adresse med informasjonen tror jeg dere ikke bør snakke så høyt.

Etter hva jeg har lest på www.blizzard.co.uk så er det ingenting som tilsier at det ikke skal bli mulig å kjøpe kontantkortene i norge, hvorfor skulle det? Jeg vil tippe de blir kjøpt inn på samme måte som spill ol, sett fra butikkens side.

Ellers tror jeg ikke prisen vil være veldig mye høyere enn annen betaling (the month-to-month subscription plan will cost €12.99* per month, the three-month plan will cost €11.99 per month, and the six-month plan will cost €10.99 per month). Den blir nok litt høyere, da butikkene sikkert vil tjene litt på de i tillegg.

http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml

Skrevet

Det er 30€ for et gamecard som varer i 60 dager. Eneste grunnen til av vi ikke tror det kommer gamecards til norge er at det aldri har gjort det (nesten). Var vel en periode hvor elkjøp tok inn til SW:G?

Skrevet (endret)

Ser ut som det er mulig å bestille fra sverige.

Se her

Må vel vær mulig å bruke det i norge? Ikke at jeg skal ha det...

/me got VISA :D

Endret av AcIdica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...