Gå til innhold

S.W.A.T. 4 Åpen Beta


Anbefalte innlegg

kan man bruke download manager med opera får opp dette::

 

Unable to install the FilePlanet Download Control!

 

Possible Reasons...

The control requires Internet Explorer 5 or higher running on Windows 9x/NT4/2000/XP

If you are running NT, XP or 2000 you must have Administrator privileges

Your Internet security settings do not allow ActiveX plugins to be downloaded

You declined to install the control on the previous screen

 

har prøvd med mozilla og netscape og opera har et problem med ie 6 som quiter når jeg skal gå inn på en net side annet en startsiden

Jeg fikk samme beskjed med Opera. Utrolig nok funket det allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan man bruke download manager med opera får opp dette::

 

Unable to install the FilePlanet Download Control!

 

Possible Reasons...

The control requires Internet Explorer 5 or higher running on Windows 9x/NT4/2000/XP

If you are running NT, XP or 2000 you must have Administrator privileges

Your Internet security settings do not allow ActiveX plugins to be downloaded

You declined to install the control on the previous screen

 

har prøvd med mozilla og netscape og opera har et problem med ie 6 som quiter når jeg skal gå inn på en net side annet en startsiden

Har samme problemet, har også vansker med å logge inn på Gamespy :/

Lenke til kommentar

Til de som har problemer med downloadmanageren til gamespy: Trykk på linken som sier "Click here to to continue to the public queue". Da vil du ikke trenge den manageren. Dette ble forsovet sagt på side 2 av denne tråden(av Thompzen). Lasta ned med Opera selv uten problemer.

 

Holder på å laste det ned nå!  Finns det noen norske servere? Og jeg tror min ADSl linje har blitt bosta opp pga jeg får jo fader meg over 700Kp/s!
Bildet sier at du får 671.81kbps, altså kilobitpersekund ikke kilobyte. Går ut ifra at du sitter på 704/128 linje eller no, så den hastigheten du får er det vel ingenting feil med?
Lenke til kommentar
Forskjellen på Swat og Rainbow Six er egentlig ganske stor. Swat er mye mindre "rambo", mens i Rainbow-serien slakter man terrorister uten nåde.

Nåja, synes ikke forskjellen er spesielt stor på andre måter en noen små gameplay-detaljer.

 

Dessuten ^Thomas^, det foregår nesten mer på Rainbow Six-metoden, dette med anti terror, enn i SWAT metoden.

 

Tviler egentlig på at terrorister stikker unna VIP'en fordi de ikke har tazer. ^^

Lenke til kommentar
[iC,19/01/2005 : 23:14]
Forskjellen på Swat og Rainbow Six er egentlig ganske stor. Swat er mye mindre "rambo", mens i Rainbow-serien slakter man terrorister uten nåde.

Nåja, synes ikke forskjellen er spesielt stor på andre måter en noen små gameplay-detaljer.

 

Dessuten ^Thomas^, det foregår nesten mer på Rainbow Six-metoden, dette med anti terror, enn i SWAT metoden.

 

Tviler egentlig på at terrorister stikker unna VIP'en fordi de ikke har tazer. ^^

Det første jeg la merke til at grafikken var ganske lik, nå er jo Swat 4 et nyere spill, med bedre grafikk, men likhetstrekkene var der..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Helt ok spill....litt for "sakte" for meg men.... det er jo tross alt en beta versjon.

Det er sakte PGA, Du bærer En Skuddskikker vest som veier (et eller annet) En Kevlar Hjelm, Ammo, Granater, Extra utstyr (som Breaching shotgun) Kevlar støvler, Kne beskyttere, Rifle/smg, pistol.

 

Så tenk litt realistisk. :]

samt at gjennom erfaring er det bevist at et lag som skal entre

slik som swat gjør gjør det best hvis de holder et rolig tempo og går samlet,

samt at all vekten du bærer faktisk vil gjøre en godt trent mann ganske sliten hvis han skulle hoppe og løpe rundt CS-style..

 

jeg liker måten våpna er på, de straffer en person som går fort på en fin måte.

samt at singleshot er fint og presist i forhold til burst/auto.

 

gleder meg til hele spillet kommer med flere MP modes (og coop såklart)

og håper AI'n ikke er like røten som i Ravenshield

Lenke til kommentar

Det skulle være mye mer forskjell på de to lagene!

 

Suspects skulle kunne løpe mye raskere, mens de traff betydelig dårligere!

Og så skulle de bråke mer!

Dessuten, som nevnt tidligere, det skulle være mulig å få den idiotiske VIP'en til å stå i ro når du har bundet han fast!

WTF?! Han kan jo åpne dører når han er kneblet på ryggen! Det bør fikses STRAKS! Slikt ville jo folk ikke gjort i real-life, VIP'en får ikke lov for terroristene å krabbe rundt omkring og åpne dører med tennene! (Eller magi, eller hva fanken det er han bruker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...