Gå til innhold

Mulig å få tak i beta key?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg fikk faktisk tak i det siste pre order kitet på EXPERT på Stussan i Trondheim i går (18 Januar).

 

Hvis du står på litt og spør i butikker, så har du faktisk mulighet for å få tak i det. Jeg vet om f.eks. en el-kjøp som venter på sine pre-order kits, da dem ikke har hatt de i butikken enda!

 

Reis litt rundt å undersøk. Expert er ikke en butikk mange leter i, så du burde prøve der!

Lenke til kommentar

Kan da ikke være såååå lenge til den betaen er ferdig da..Husker jeg bare hadde 56k-modem før, og ville prøve betaen til Earth&Beyond (et space-mmorpg)..bestilte det på CD fra USA, og fikk CD'n dagen før den var over ;P Fikk spilt noen timer da.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

BanAnus hvilken spiderman butikk var du i?

Den i oslo sentrum? håper ikke det og at det var den siste :p hadde tenkt å dra nedover får å se om jeg får skaffa meg en nå værtfall :)

 

Edit: Spiderman i kirkegata hadde :D Så da fikk jeg endelig, nå er det bare å laste spillet ned som tar ca 20 timer :p

Værtfall vis fler ikke bor så langt unna sentrum så hr Spiderman i kirkegata 3-4 eksemplarer igjen :)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
BanAnus hvilken spiderman butikk var du i?

Den i oslo sentrum? håper ikke det og at det var den siste :p hadde tenkt å dra nedover får å se om jeg får skaffa meg en nå værtfall :)

 

Edit: Spiderman i kirkegata hadde :D Så da fikk jeg endelig, nå er det bare å laste spillet ned som tar ca 20 timer :p

Værtfall vis fler ikke bor så langt unna sentrum så hr Spiderman i kirkegata 3-4 eksemplarer igjen :)

fant den på Spiderman ved karl johans gate. Tror faktisk jeg tok den siste, for når jeg var det stod det en annen gutt med coveret i hånda og jeg tok den siste på hylle og løp ut av butikken i lykkerus. Vel måtte betale først da.. arg.. hehe neida. Godt du fant den Toxicman, kansje vi kan ha en liten duel sammen litt senere når disse 15 timene har flydd forbi? ;) hehe Noen ganger beundrer jeg min egen tålmodighet for sånne ting som dette

Lenke til kommentar
Sitter jo å laster ned spillet nå(15 timer igjen :( ) Så lurer jeg på om den kan resume? altså vis jeg avslutter Downloadern og starter den igjen vil den ta forsette fra der den slapp?

Jada, det kan du, bare gjør slik zvane skriver. Blizzard bruker en modifisert Bittorrent-klient til å distribuere WoW, så du bør begrense opphastigheten slik at klienten ikke struper linjen din. Teit av Blizzard/Bram (?) å ikke lage en automagisk test og begrensing av opphastighet i selve klienten.

 

Tilbake til emnet, noen som vet om man kan få tak i en betanøkkel i Trondheim? Jeg har vært på Spaceworld, Datakjeden og Spiderman, ingen av dem hadde det.

Lenke til kommentar
BanAnus hvilken spiderman butikk var du i?

Den i oslo sentrum? håper ikke det og at det var den siste :p hadde tenkt å dra nedover får å se om jeg får skaffa meg en nå værtfall :)

 

Edit: Spiderman i kirkegata hadde :D Så da fikk jeg endelig, nå er det bare å laste spillet ned som tar ca 20 timer :p

Værtfall vis fler ikke bor så langt unna sentrum så hr Spiderman i kirkegata 3-4 eksemplarer igjen :)

fant den på Spiderman ved karl johans gate. Tror faktisk jeg tok den siste, for når jeg var det stod det en annen gutt med coveret i hånda og jeg tok den siste på hylle og løp ut av butikken i lykkerus. Vel måtte betale først da.. arg.. hehe neida. Godt du fant den Toxicman, kansje vi kan ha en liten duel sammen litt senere når disse 15 timene har flydd forbi? ;) hehe Noen ganger beundrer jeg min egen tålmodighet for sånne ting som dette

Det kan vi sikkert, bare ikke få for høy lvl til imorgen sånn at jeg har en sjangs til å ta deg ;P

Lenke til kommentar

Hmm kanskje jeg får solgt FB keyen min lell... (spiller på usa server)

 

Bestile en FB kit på www.spiderman.no den 26. nov men etter 2 dager da det fremdeles ikke var noe bekreftelse på ordren hos de bestilte jeg fra 3 andre nettbutikker. Enden på visa var at jeg fikk FIRE FB kits (og da også 4 retail esker som kommer på release...) men FB startet jo aldri så i midten av desember kjøpte jeg meg en usa key på ebay. Har fått solgt 3 FB kits hittil, (før jeg begynte på usa server faktisk) og hadde ingen peil på at det var slik pågang på dem fremdeles.

Lenke til kommentar
spillet koster bare (i følge mine beregninger) 480 kr. på amazon.com, inkl. frakt  :yes:

 

man trenger bare å registrere spillet med falsk austriliansk adresse  :whistle:

billigere å kjøpe key på ebay ($50, ca 320 med dagens lave dollar priser)

man trenger jo ikke eska uansett

 

jeg gjorde dette og har aldri hatt noen problemer

 

kjør på med australsk adresse og norsk kredittkort no problem

 

edit: vi har en helnorsk guild på horde siden på shattered hand (pvp) om noen er interessert, (ta kontakt med meg på Jokqua)

 

guilden er vel faktisk heltrøndersk, kan vel virke avskrekkende for enhver :)

Endret av Jokque
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...