Gå til innhold

Retrieving caracter ved annengangs innloging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, så står den veldig lenge på retriving caracter når jeg skulle logge meg på for andre gang, merkelige greier, er noe galt? jeg kommer ikke videre , den står og "tenker".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare serveren som hikker litt. Trykk cancel, velg en annen server og logg inn der. Så trykker du change realm og skifter tilbake ;)

Skrevet

Du har nok rett i det ja, jeg laget bare en ny jeg, men savnet han søte orc`en min da :love::D

Kommer sikkert på og forsette med han, når jeg er lei av nightelfs.

Må vi lage helt nye caracters når spillet kommer?

• 2 uker senere...
Skrevet

Inntil noe annet blir sagt er det antaglig best å forberede seg mentalt på at det blir sletta ;) Det er helt vanlig prosedyre liksom. Koreansk beta var visst et untak, men likevel... Heller ta det som en positiv overaskelse om en får lov til å beholde de.

Skrevet
tullprat ;) Står på wow-europe.com at det ikke er bestemt ennå om de blir slettet eller ikke.

Etter all sansynlighet vil dei bli sletta. Tenk deg en liten ting:

Du vil gjerne spille sammen med venner/kjente, right? Da blir altså alle nødt til å bestemme sjøl vilken server dei vil ha flytta karakteren sin til. Det betyr at alle som deltok i FB må ha kontakt med blizzard og be dei flytte karakter X fra betaserver Y1 til server Y2

Sadistisk masse arbeid for blizzard? Ja. Kunne du tenke deg å flytte over et tusentalls karakterer slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...