tuspes Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg har en dell inspiron 8200 p4 2 ghz, med et ati mobile radeon 9000 65mb skjermkort og jeg sliter med å få opp menyen i begynnelsen. Jeg fåt introene og alt, men når menyen egentlig skal vises hører låser bare maskina seg. Noen som har noen tips for hvordan å fikse dette problemet? Tupses
Darth Kjell Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Har du lagt inn patchen? Bloodlines var et utrolig buggy spill da det kom ut, men heldigvis er det meste patchet nå. Dette er et ypperlig spill som alle burde få spille.
wichtom Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 faktisk så er bloodlines mer grafikk krevende enn hl2 har jeg lest på diverse forum. så tipper at gpu på den maskinen sliter litt
Darth Kjell Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det er veldig krevende, og tviler egentlig litt på at det vil kjøre bra på et Mobile Radeon 9000, men han burde klare å få opp menyene.
Carnifex Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har kjørt det på laptopen med 9600 Pro kort og Pentium M 1,6. Det gikk.. men det var slett ikke veldig bra. Enorm forskjell fra denne og den stasjonære maskinen min. Men spillet er helt fantastisk bra syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå