Deep_Priest Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Finnes det noen andre enn Microsoft som lager flysimulatorer lenger? Lengter etter fet grafikk og morsom gameplay. Som 'Birds of prey' til Amiga en gang i tiden. Eller F/A 18 Hornet til samme maskin. Noen som vet om noe slikt er på vei?
Desdichado Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg går utifra at du har prøvd Lock On - Modern Air Combat? edit: Kikk litt i denne tråden for bilder fra bl.a. Lock On. Screenshots fra spill! Endret 17. januar 2005 av Desdichado
HilRam Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Lock On har fenomenal grafikk. Men når du må memorere 4 - fire - usannsynlige tastaturkombinasjoner for å få aktivert radaren til å søke bakkemål, så melder jeg pass! Gameplayet på F-19 Stealth Fighter for Commodore 64 var mye bedre - samtidig som de "føltes" realistisk.
Liestöl Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Jeg synes Lock on er alt for komplisert... ødlegger gameplaye. Og jeg har en god del erfaring med fly simulatorer. Det tar også alt for mye av pcen. radeon 9800pro, P4 2.66 og 1g ddr er ikke nok
Desdichado Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Komplisert? Og du har erfaring med mange flysimulatorer? :!:
HilRam Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Komplisert? Og du har erfaring med mange flysimulatorer? :!: Jeg har erfaring med en del. Og jeg synes Lock On er unødvendig komplisert - for komplisert til at jeg gadd å fortsette med det. Finnes det simulatorer som er enda værre, sier du? MS Flight simulator kan jo være komplisert nok, om du kjører et stort fly mm. Men på en annen måte. Det er ikke masse kryptiske, tilfeldig plasserte tastaturkombinasjoner som må til for å gjennomført et oppdrag.
Desdichado Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Nå bruker ikke jeg tastaturet for å fly da, alle de knappene jeg trenger er programmert til HOTAS'n. Lock On er ikke mer komlisert enn andre flysimulatorer som f.eks. Janes F/A-18 og Falcon 4. Det er klart det er mer å holde styr på i et MultiRole fly enn det er i et kommersiellt fly (tenker da på våpensystem, radarer etc). Det eneste jeg finner negativt med Lock On er at det er for få vestlige fly. Skulle gjerne sett F-16 og F/A-18 her. Men da må de lage nytt radarsystem og det tviler jeg sterkt på at de gjør nå, selv om F/A-18 flyet er det som er mest detaljert av de alle. Note: Jeg har aldri prøvd MS Flight Simulator
haarod Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Samme her. Fikks sjokk når jeg prøvde Lock On. Så det nærmeste jeg komemr flyspill nå er BF:V
HilRam Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Nå bruker ikke jeg tastaturet for å fly da, alle de knappene jeg trenger er programmert til HOTAS'n. Lock On er ikke mer komlisert enn andre flysimulatorer som f.eks. Janes F/A-18 og Falcon 4. Det er klart det er mer å holde styr på i et MultiRole fly enn det er i et kommersiellt fly (tenker da på våpensystem, radarer etc). Hmm. Jeg har ikke prøvd Falcon 4 eller Janes F/A-18, men jeg har prøvd Janes USAF og Janes Israeli Air Force. Jeg synes lock-on er håpløst mer komplisert enn begge disse. Hovedsaklig pga tastekombinasjonene. De skulle tatt lærdom af F-19 Stealth Fighter, der du hadde alle funksjoner plassert på tastene som var ut mot kanten av tastaturet, og et keyboard overlay som viste hva hver tast gjorde. I tillegg synes jeg manualen til Lock-On er skandaløst dårlig. En flause!
Danielsan Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har ikke fått spillt Jane`s F/A - 18 for jeg bytta PC når jeg fikk det og det fungerer ikke med XP. Har ikke funnet noen patch for det enda. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg bare digget Jane`s F - 15E har så lyst til å prøve F - 18 og
Desdichado Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Du finner den offisielle patch'n på denne siden, bare scroll deg litt ned. SimHQ - Air Combat Zone Downloads Ta også en kikk på forumet dems for Jane's F/A-18, mye nyttig der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå