Gå til innhold

Skjermkort i prisklasse ca 1500,-


blabster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ca 1500...?

 

Hadde strukket meg litt og kjøpt et GeForce 6600GT kort. De ligger vel på rundt 1800 kroner (finner dem sikkert lavere og). Det er en klar vinner i den prisklassen, langt forran ATi sine konkurerende kort...

 

HVis du er ute etter å modde kort, så er GeForce 6800LE et interesant valg... :yes:

 

Edit: Tha sims: Og sammenlignet med 6600GT så er ytelsen til ATi dårlig i forhold til prisen, for ikke å snakke om at teknologien er to år gammel, og begynner å slite i nye spill som HL2 og Doom III med AF og AA

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
Raptor,15/01/2005 : 01:43] Hadde strukket meg litt og kjøpt et GeForce 6600GT kort. De ligger vel på rundt 1800 kroner (finner dem sikkert lavere og). Det er en klar vinner i den prisklassen, langt forran ATi sine konkurerende kort...

enig med deg her

Edit: Tha sims: Og sammenlignet med 6600GT så er ytelsen til ATi dårlig i forhold til prisen, for ikke å snakke om at teknologien er to år gammel, og begynner å slite i nye spill som HL2 og Doom III med AF og AA

helt uenig med deg her!

ja 6600gt yter bedre enn 9800pro, men 9800pro kjører hl2 på full grafikk i 1024x768, altså det sliter ikke i hl2. det sliter heller ikke i doom 3! klarer seg bra med høye instillinger, men der er nVidia kortene klart bedre

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
helt uenig med deg her!

ja 6600gt yter bedre enn 9800pro, men 9800pro kjører hl2 på full grafikk i 1024x768, altså det sliter ikke i hl2. det sliter heller ikke i doom 3! klarer seg bra med høye instillinger, men der er nVidia kortene klart bedre

 

 

image016.gif

 

5486.png

 

Doom 3 Graphics Deathmatch

3428.png

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært NVIDIA tilhenger.. men så satte jeg et 9550 SE kort i en maskin og fikk sjokk angående bildekvalitet i 2d og hvor bra kortet var kontra andre billigkort.. Har Geforce 6 serien tatt igjen Radeon på 2d bildekvalitet? For FX 5500 var dårlig sammenligna.. (Men TVout kvalitet litt bedre muligens.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...