Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke connecta til spill.


Anbefalte innlegg

det tar normalt 24 timer fra du sender mail. men det nytter ikke å si at nå har jeg fixa det , må ha med litt mer detaljer.

er det stor pågang så kan det ta lenger tid da de får inn ca 1000 klager hver dag.

men til saken har du/dere noe drit på maskina så kan dere ikke klandre telenor for det" les abb betingelser".

som kunde krever telenor og alle isp en god del av deg oxo

.

har du sendt en "rigtig" mail og ikke noe hender på 24 timer så ringer man oss på 05000 og vi sender en etterlysning av mailen din.

men vi kan ikke sende den første mailen

 

 

ps : alle isp har egne avdelinger for dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske så festlig og følge tråden her...

Når det gjelder blokering som telenor er flinke til... (på grunn av at kunden har virus).. Så må jeg si at jeg blir ganske forbannet når jeg har vært borti noen pc'er som tydeligvis skulle spre virus, og hadde blitt blokka.... viste seg ikke å ha virus, men andre maskiner som hadde virus spredte virus med deres e-post adresse.... fy til telenor for ikke og gidde å sjekke header i e-post før dere blokker.

 

når det gjelder de fleste problemer som går igjen angående at man ikke for kontakt med spill servere så har dette som regel med NAT og gjøre(filtersett i modem eller ruter).. for å finne ut hvordan dette skal settes opp er det jo ganske greit å finne informasjon vis dere søker i google etter "navn på modem/ruter" og portforwarding...

 

når det kommer til at ikke dere for noe svar fra support tror jeg dette kommer av at det sitter mange der som ikke vet noe om data... de bruker jo bare en database som de søker etter svar i... og vis svaret ikke ligger der, for som regel kunden beskjed om at det må være noe kunden har gjort feil eller at det muligens ligger virus eller spyware på maskina til kunden...

 

Ikke rart folk blir oppgitt sier jeg...

Lenke til kommentar
Ganske så festlig og følge tråden her...

Når det gjelder blokering som telenor er flinke til... (på grunn av at kunden har virus).. Så må jeg si at jeg blir ganske forbannet når jeg har vært borti noen pc'er som tydeligvis skulle spre virus, og hadde blitt blokka.... viste seg ikke å ha virus, men andre maskiner som hadde virus spredte virus med deres e-post adresse.... fy til telenor for ikke og gidde å sjekke header i e-post før dere blokker.

Tviler veldig sterkt på at abuse ikke sjekker mer en avsender når de stenger linja, Telenor har en veldig oppegående abuse som ser ut til og ta ting seriøst. Svært mange ISP-er anser abuse som noe man har i for av en pålagt e-postadresse og lite annet.

Lenke til kommentar
når det kommer til at ikke dere for noe svar fra support tror jeg dette kommer av at det sitter mange der som ikke vet noe om data... de bruker jo bare en database som de søker etter svar i... og vis svaret ikke ligger der, for som regel kunden beskjed om at det må være noe kunden har gjort feil eller at det muligens ligger virus eller spyware på maskina til kunden..

jaha har noe med suport området å gjøre dette da og de som sitter med abuse og virus block kan jo ikke ringe hver kunde og si "har du virus eller noe du da"

for å forenkle det litt det jeg sa i den forige posten " kunden har ansvar for eget utstyr"

antivirus og brannmur er inst

enkelt og greit når jeg får spyware og virus på maskina(og det hender jo)

så ringer jeg ikke telenor og lurer på hvorfor det har skjedd, er jo min egen skyld det da

så jeg retter opp prob og taster videreer litt for lett og legge skylda på andre når du selv fucker opp

:no:

huff nå ble jeg forbanna

ikke bra

og bare et lite ps : de som jobber på supporten er høyt utdanna folk men de har retningslinjer de oxo

Lenke til kommentar

Virker som at det er bare en kanal ut fra telenor, men ingen inn igjen. Hvis nettet mitt blir fiksa i dag, så skal ikke jeg kvine, men den er det fortsatt.

 

Tatt vekk styggt språk og kalling av meddebattanter.

Endret av agvg
Lenke til kommentar

for å ta det en gang til , de kan bare kontaktes via mail pga mindre begavede tullinger som liker å komme med drapstrusler og slikt.

å lese abb betingelsene er jo det som kan kalles lurt.

ellers så er det jo bare å prøve en ny isp og se om det samme svaret kommer derfra.

 

ps raske til å stenge . alle kundene får en mail i forkant og 2 dagers varsel er jo ikke ille da, men som sagt man må kunne å lese den da

Endret av sniperdybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...