XaF Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Spiller wow som paladin... Når jeg går opp en level bli poengene strength , stamina osv.. fordelt automatisk... Som paladin har jeg lyst å sette mye poeng på str og sta... hvordan gjør jeg dette.. vet det er et dumt spørsmål... plz svar.....
haarod Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Det lurer jeg også på, er det mulig og endre på det da?
XaF Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 (endret) når du ser på "proffene" har de bare poeng der de trenger.. noen som hvet hvordan man fikser persjonen sin slik?? Endret 14. januar 2005 av XaF
cairn Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Det de har + på der er hvilke modifikasjoner tingene de har på seg gir. Det har ingenting med å "sette ut poeng selv" å gjøre.
Tåkefyrste Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 (endret) når du ser på "proffene" har de bare poeng der de trenger..noen som hvet hvordan man fikser persjonen sin slik?? som cairn sier, så er dette på grunn av masse items med + til diverse stats (+5 strength osv.) Men det er også en bug i databasen til thottbot. Jeg kan forsikre deg om at statsene egentlig er jevnere fordelt... INGEN har bare 8 i intellect og 8 i agility. (når min profil lå på thottbot, under US Open beta, så sto det at jeg hadde 0 strength, 0 agility, og 50 stamina osv. Noe som selvfølgelig var helt feil) Endret 15. januar 2005 av apollox
cairn Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Det er ikke en bug med thottbot, den viser bare "stat modification" - og ikke verdien du har der. Så når den sier 8 Agility og 125 Stamina eller whatever, så betyr det at alle tingene han har på seg gir totalt +8 Agility og +125 Stamina.
haarod Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ah, så det er sånn å forstå Ok, visste ikke det jeg heller
Lch Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er bare talentene du kan bestemme selv, de andre egenskapene blir oppjustert automagisk når du når et nytt nivå. Ellers er det som de andre sier, utstyret som man kan gjøre mest med for å forbedre egen figur slik man vil ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå