Gå til innhold

2pac - loyal to the game


And.rs

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt denne nye cden? i så fall hva syns dere?

 

Har selv kjøpt den og syns den er en ok cd, men kunne vært mye bedre hvis det hadde vært mer variert produksjon og ikke bare Eminem. Det er 4 låter som ikke er produsert av Eminem, og det er disse som jeg foretrekker egentlig. "Po nigga blues" er jo produsert av Scott storch og den er jo utrolig bra! ellers liker jeg "Ghetto gospel".

 

Så hva syns dere???

 

Og ikke kom med "jeg hater rap" for det er jeg lei av + at jeg er lei av "rap er dårlig"

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2pac er borte vekk.

Tåpelig å misbruke hans navn til å skaffe andre artister penger.

Og nei, jeg liker ikke rap, måtte bare si dette.

Det er jo helt offtopic!

Men uansett går pengene til veldedighet til blant annet fattige i usa + at 2pac lagde materialet før han døde med tanke på nettopp å selge musikk lenge etter at han døde.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Virker ikke som det er så mange som hører på rap her  :p

ja, og takk gud for det!

2pak er og blir elendig!

beklager, men noen må fortelle deg det :tease:

Herregud for en argumentering dere kommer med. Har dere noen gang prøvd å gå i dybden på 2pac? Hans tekster er noe som man må forstå for å like musikken, dere hater sikkert 2pac fordi han er død og ikke forstår tekstene hans. Han hadde en visjon, en drøm om å forandre verden. Men jeg må si at det er tåpelig at dagens forferdelige rappere kødder med hans produserte låter. Det er bedre at hans materiale blir utgitt orginalt synes jeg.

 

Og til dere som hater 2pac, les teksten til Changes. Det får dere til å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Hans tekster er noe som man må forstå for å like musikken, dere hater sikkert 2pac fordi han er død og ikke forstår tekstene hans. Han hadde en visjon, en drøm om å forandre verden. Men jeg må si at det er tåpelig at dagens forferdelige rappere kødder med hans produserte låter. Det er bedre at hans materiale blir utgitt orginalt synes jeg.

jeg har ikke noe mot 2pac, jeg har no mot rapperne nå tildags som har fucka textene hans!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Virker ikke som det er så mange som hører på rap her  :p

ja, og takk gud for det!

2pak er og blir elendig!

beklager, men noen må fortelle deg det :tease:

Herregud for en argumentering dere kommer med. Har dere noen gang prøvd å gå i dybden på 2pac? Hans tekster er noe som man må forstå for å like musikken, dere hater sikkert 2pac fordi han er død og ikke forstår tekstene hans. Han hadde en visjon, en drøm om å forandre verden. Men jeg må si at det er tåpelig at dagens forferdelige rappere kødder med hans produserte låter. Det er bedre at hans materiale blir utgitt orginalt synes jeg.

 

Og til dere som hater 2pac, les teksten til Changes. Det får dere til å holde kjeft.

Ja vi hater misikken hans fordi han er død :roll:

 

edit: Jeg hater ikke musikken hans :thumbup:

edit2: Har akkurat lest teksten Changes, må si det var sterkt, og at det ikke er til å legge skjul på at han er en god tekst skriver..

Endret av mads89
Lenke til kommentar

Heizann, syntes fleste parten av sangene på Loyal to tha game albumet ikke var noe særlig med unntak for Ghetto Gospel & Black Cotton. Forøvrig så er jeg en stor 2pac fan, kallenavnet mitt er vel bevis nok for det, 2pac aka Makaveli. Han er vel den eneste jeg hører på for det meste innen Rap & hip hop med unntak for Nas og noen andre som har gode tekster. Men fleste parten innen Rap kategorien suger mener jeg, fakes. Alt for mye bling bling og skryting. Det er nettop det som skiller 2pac fra de fleste rapperne, han hadde ett budskap.. en visjon om å virkelig forandre det amerikanske samfunnet til noe bedre. 2pac er/var kongen av Rap uansett hva dere sier.. så det så :p .

Lenke til kommentar

Enig, begynner å bli lei mye av rappen som bare går om og om igjen bare i resurkelert versjon, men 2 pac var det noe spesielt ved, som sagt hadde han et klart budskap.

 

BTW-Er positiv til mye av det siste som har kommet ut innenfor rap, har forandret seg litt, og det er ikke bare skyting og damer det handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...