Gå til innhold

Billigste nokia med kontant, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en mobil nr. 2 og det skal være nokia pga. lader og vane

hvor får jeg billigst og best kontant-kort tilbud for nokia?

vil tlf. da være låst i et år? hvor lett er det å fjerne denne sperren eventuelt?

(skal ha et utenlandsk kort i den telefonen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ok, postet riktig først, men så ombestemte jeg meg og "kjørte på rødt", så bare at det var sååååå få poster i denne forumdelen, slik at dersom tråden ville overleve i noen timer i feil del (den største delen) ville jeg få større utbytte enn å poste her. hihi

kortsiktig profitt er stikkordet :D

beklager

Endret av modellmakt
Skrevet
trenger en mobil nr. 2 og det skal være nokia pga. lader og vane

hvor får jeg billigst og best kontant-kort tilbud for nokia?

vil tlf. da være låst i et år? hvor lett er det å fjerne denne sperren eventuelt?

(skal ha et utenlandsk kort i den telefonen)

Nokia 3510i

199kr på elkjøp med 100kr ringetid, låst til Telenor i 12mnd, kan fjerne låsen med UnlockShop for 29kr

Skrevet
Nokia 3510i

199kr på elkjøp med 100kr ringetid, låst til Telenor i 12mnd, kan fjerne låsen med UnlockShop for 29kr

seriøst?! tittet nettopp på elkjop.no og der er den samme telefonen til 400,-

tenkte mer på nokia 2600 eller 1100 (den er vel ikke lett å få tak i lenger?) pga størrelsen. bruker for tiden 6110 til nevnte formålet

Skrevet (endret)
Nokia 3510i

tenkte mer på nokia 2600 eller 1100 (den er vel ikke lett å få tak i lenger?) pga størrelsen. bruker for tiden 6110 til nevnte formålet

I følge dette innlegget skulle N2600 koste 200kr hos Expert Bonus

Endret av ramma_2pac
Skrevet
Nokia 3510i

I følge dette innlegget skulle N2600 koste 200kr hos Expert Bonus

Det er nok feil, koster vel 499 kr. ;)

Skrevet

Tilbudene som blir lagt ut øverst her pleier bare å gjelde for et parti/begrenset tid.

De solgte Nokia 3510i med ringkontant hos Elkjøp i forrige uke. 2600 med netcom kontant gikk også for det samme hos Expert rett etter nyttår.

Men nå er prisene mye høyere :(

Johannes

Skrevet
De solgte Nokia 3510i med ringkontant hos Elkjøp i forrige uke. 2600 med netcom kontant gikk også for det samme hos Expert rett etter nyttår.

Den ble hvertfall ikke solgt til den summen i butikkene på øst-norge, siden der har jeg full kontroll siden jeg jobber i en... :p

Skrevet
Den ble hvertfall ikke solgt til den summen i butikkene på øst-norge, siden der har jeg full kontroll siden jeg jobber i en... :p

så når er neste knalltilbud? :dribble:

synes 499,- er vel mye :D

Skrevet

Jeg kan bekrefte at nokia 3510i ble solgt til 199,- forrige uke i osloområdet i allefall. Men nå tror jeg den telefonen rett og slett har spillt sin rolle i det norske markedet.

Skrevet
Jeg kan bekrefte at nokia 3510i ble solgt til 199,- forrige uke i osloområdet i allefall. Men nå tror jeg den telefonen rett og slett har spillt sin rolle i det norske markedet.

så hva spår du? :D ser utfra sammenlikning på nokia.no at den er mer funksjonell enn 2600 som da koster 300 mer. ulempen er størrelsen for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...