Gå til innhold

Mangler eller problemer med WoW..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg spilt to betaer og er i gang med den tredje.. Noen ting som irriterer meg er at en Warrior nærmest må velge Blacksmith/Mining. Det kan jo fungere med andre, men det er ikke optimalt og en god warrior blir du nok ikke med mindre du har de Blacksmith/Mining.. Warrior er også nokså svak. En druid kan entanlge deg og spamme wrath feks. GG.

Jeg savner litt mer frihet med tanke på valg av professions. Rett og slett.

Noe dere tenker på?

Endret av Zythius
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du tenker på. Du mener at warrior er best med blacksmithing og mining, og at warrior ikke blir god uten. Men så synes du at det mangler mer frihet med tanke på professions.

Men du kan jo velge hvilket profession du vil? Du kan jo ta f.eks. tailoring og skinning, men hva ville poenget være? Hvorfor ikke ta det som passer best til klassen du har? Du mener altså at en warrior burde bli like god uansett om warrioren tok blacksmithing/mining eller tailoring/skinning? Eller? Hva er egentlig poenget? Noen klasser passer bra til noen professions, mens andre passer bra til andre.

Du kan jo ta professions som gir deg penger, også kjøpe armor/våpen, men hva er poenget med det når du kan lage selv, samtidig som du har et profession som kan gi deg penger også.

Eller kanskje jeg har missforstått helt?

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hva du tenker på. Du mener at warrior er best med blacksmithing og mining, og at warrior ikke blir god uten. Men så synes du at det mangler mer frihet med tanke på professions.

Men du kan jo velge hvilket profession du vil? Du kan jo ta f.eks. tailoring og skinning, men hva ville poenget være? Hvorfor ikke ta det som passer best til klassen du har? Du mener altså at en warrior burde bli like god uansett om warrioren tok blacksmithing/mining eller tailoring/skinning? Eller? Hva er egentlig poenget? Noen klasser passer bra til noen professions, mens andre passer bra til andre.

Du kan jo ta professions som gir deg penger, også kjøpe armor/våpen, men hva er poenget med det når du kan lage selv, samtidig som du har et profession som kan gi deg penger også.

Eller kanskje jeg har missforstått helt?

Er det så vanskelig å skjønne da?

Jeg synes det er dumt at Warrior er såpass knyttet mot Mining/Blacksmithing. Det gir altså mindre frihet når du velger professions. (Hvis du vil ha en god char da)

Men, man kan vel klare seg gjennom WoW uten å ha de optimale professions.

Skrevet

jammen hvorfor føler du at du er knyttet til minig/blacksmithing?

jeg mener, det er jo bare snakk om enten å lage tinga du skal bruke selv, eller velge en annen profession, lage ting der, selge, og kjøpe de samme tinga som du ville laget som Blacksmith...?

Skrevet

Warrior er absolutt ikke tvunget til å velge mining/smithing. Går jo fint an å kjøpe våpen og armor av guildmates eller på AH. Dessuten er quest rewards og drops veldig ofte mye bedre enn ting du lager med tradeksills. Hvis du bare setter deg litt inn i hvilke quests som har bra rewards og hvilke monstre som dropper bra ting så er det ikke noe problem å klare seg helt selv uten blacksmithing. Warriors har jo tilogmed egne quests som gir bra armor(og våpen).

Skrevet

Er ikke enig, men det burde vært flere proffesions. Man velger jo de proffesions man vil ha. På en av characterne mine (lvl 25) hadde jeg ingen proffesions.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...