knutby Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ja, er greit som server! Men som bruksPC hadde jeg aldri overlevd.. :sAluminium = Mente du at deu ikke ville ha min lian li siden du vil ha aluminium? ps. det er aluminiums kabb.
ClawHammer Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Noen som har prøvd dette i kabinettet sitt ? tenkte jeg skulle kjøpe sånn snart
Eirik-h Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ok, gjør dere klare for dette.... http://members.home.nl/gis/ Jeg har ALDRI sett no så rått!! Fy f**n så gjennomført og nice!!! Dette er faen meg det råeste kabinettet! Skal mye til for å overgå dette ass........
Sir_cruz Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Noen som har prøvd dette i kabinettet sitt ? tenkte jeg skulle kjøpe sånn snart Tenk så rotete det ser ut med full plexi... Det hadde jeg ikke satset på for allt i verden i allefall...
jingt Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Han mener sikkert ikke kabinettet, men kontrollpanelet.
8483838383 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 http://www.apple.com/powermac/gallery/hero.html Ingen over, ingen ved siden.
sigen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 http://www.apple.com/powermac/gallery/hero.htmlIngen over, ingen ved siden. Chenbro Gaming Bomb II er godt ved siden av, ligner_ganske_mye! Men begge er veldig fine kabinett!
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Går jo fint med rent plexikabinett om man bare finner fiffige løsninger! Applekabinettene er jo i egen stil da! *sikle*
amiganostalgia Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Synes mitt Lian Li pcv2100B er blant det beste du får jeg. Helt herlig med 2 temperatursoner.Pluss jeg hører ikke de 8 diskene jeg har lenger..
Nilsen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 jeh men detta er jo ganske Fett eller hva ??? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306029&cks=PRL tenker på å kjøpe det!!! ;P vet ikke om jeg kan sette på noe stuff i den da!? som lys å slike ting!! !! finnes ogsåi silver da! :!: ver så snill, ikke kjøp det Vi har dette kabinettet på jobbe. Det er genialt innvendig, men utsende er ikek det beste. Er du mc'donalds fan, kjøp kabinettet(hint: sidevindu)
skabbus Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Fysj Jeg så at dette kabinettet var nevnt...*grøss*, litt vanskelig å se det på dette bildet men det har faktisk horn! Ikke bra
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Topp 3 av verdens styggeste kabinett for meg iallfall..!
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Fysj Jeg så at dette kabinettet var nevnt...*grøss*, litt vanskelig å se det på dette bildet men det har faktisk horn! Ikke bra *grave ned slike kabinetter* Æsj!
sigen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Fysj Jeg så at dette kabinettet var nevnt...*grøss*, litt vanskelig å se det på dette bildet men det har faktisk horn! Ikke bra Har blirr lagt inn på tråden om styggeste kabinett også, og det fortjener det! Diabolic
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Går jo fint med rent plexikabinett om man bare finner fiffige løsninger! Applekabinettene er jo i egen stil da! *sikle* Er ikke plexikæbbisene støvsamlere?
sigen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Trodde alle var det jeg, men du ser det bare bedre i et plexikabinett.
Skeptos Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Bare så dere vet det, dette kabinettet har vunnet flere tester, bl.a. på grunn av utseendet. Dere trenger vel ikke hetse med det kabinettet bare fordi dere ikke liker det. Det er jo kjempevakkert! hvor foregikk de testene da? på et fjortis party? Tydeligvis ikke, men det er vel dem du foretrekker å lese tester fra. Test 1 Test 2 Test 3 Test 4 Test 5 Test 6 Test 7 Test 8 Samtlige av testene er kjempepositive, og kabinettet har fått fra god til svært god karakter i alle sammen. Disse testene var dem jeg fant i farten. Det er nok mange flere og like positive tester der ute. Så neste gang du eller noen andre skal slenge med leppa, tenk dere om først!
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er ikke å komme fra at Raidmax Cobra er stygt som juling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå