Gå til innhold

Verdens fineste kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt.

Nettopp. Lian li er en firkantet kasse, i børstet alu. Ikke en stål kasse med masse plast å drit på :) Du skjønner oss når du blir eldre.

Lenke til kommentar

Jeg har en stygg følelse på at denne krangelen om lian li ikke kommer til å ta slutt. Folk er forskjellige og har forskjellig smak! basta bom! jeg er også enig at lian li er litt for om ikke trist så litt for stilrent kabinett. Men kan også være med på at de er fine til å moddes. Det gjør som regel susen over lian li. Selve kassa er ren og skjer kvalitet. Men de koster jo der etter også.

 

Til opplysning så er jeg 17 år.. altså, ikke noen cs freak, hater egentlig cs..

 

Godta at folk har foskjellig smak! noen liker å modde andre ikke. Derfor finnes det jo ferdigmodda kabinetter, selv synes jeg TT tsunami er fin, men det er også det eneste TT kabinettet som er fint. Uansett så vil de fleste synes lian li bli fine når de blir eldre. Men enda er ikke jeg overbevist..Men at de er stilrene skal de ha, men for stilrene for min smak! :whistle:

Lenke til kommentar
Nettopp. Lian li er en firkantet kasse, i børstet alu. Ikke en stål kasse med masse plast å drit på :) Du skjønner oss når du blir eldre.

Synest Aopen kabinettet jeg har er noe av de peneste jeg har sett på lenge, det er av stål og det eneste som er av plast er fronten, lian Li er pene de også, men tilgrader overpriset.. Lian Li er egentlig ikke verdt pengene.. og hvor mange av fjortisene som oppholder seg her har betalt for dette kabinettet egentlig?

 

Ett av kabinettet til Lian Li koster 2900kr, hva gjør dette merke til av det er verdt nesten 3000kr, svar - Absolutt ingen ting :no:

Lenke til kommentar
Nettopp. Lian li er en firkantet kasse, i børstet alu. Ikke en stål kasse med masse plast å drit på :)  Du skjønner oss når du blir eldre.

Synest Aopen kabinettet jeg har er noe av de peneste jeg har sett på lenge, det er av stål og det eneste som er av plast er fronten, lian Li er pene de også, men tilgrader overpriset.. Lian Li er egentlig ikke verdt pengene.. og hvor mange av fjortisene som oppholder seg her har betalt for dette kabinettet egentlig?

 

Ett av kabinettet til Lian Li koster 2900kr, hva gjør dette merke til av det er verdt nesten 3000kr, svar - Absolutt ingen ting :no:

Mitt lian li pc75 koster ca2400 nytt. Det er litt i overkant mener jeg. 2000 så får du det du betaler for!

Lenke til kommentar

hvorfor skal vi være så gjerrige? man må betale for nytelse. :p..

jeg forslår at vi bytter til å skryte av det kabinettet man liker, og slutte å kritisere andres meninger om kabinett!

da blir det mye kosligere å diskutere også, der man forteller masse fine ting om et kabinett, og ikke det dårlige. :)

jeg er lian li fan, men cooler master har også bra kvalitet, jeg skal ikke nevne hva jeg absolutt ikke liker :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg som sitter med følelsen av at overtallet av de som kritiserer Lian Li er småunger som spiller CS hele dagen?

 

Helt greit at man kritiserer Lian Li, men gjør det på en sakelig måte..

Vil nå si at "kjedelig og firkantet" er minst like saklig som utsagnene de ferdigmodda pleier å få.

 

Synes også at de fleste lian-li kabinetter er relativt kjedelige. Sier ikke at jeg har lyst på plastkabinett i fire farger og discoannlegg i, men de fleste av lian-li kabinettene minner meg for mye om den gamle beigebrune sorten som står i hjørnet og inneholder en pentium 2. Ironisk nok er det kabinettet jeg synes er penest også et lian-li kabinett da. Men det skiller seg litt ut fra de fleste andre av dem. Dette jeg tenker på.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som sitter med følelsen av at overtallet av de som kritiserer Lian Li er småunger som spiller CS hele dagen?

 

Helt greit at man kritiserer Lian Li, men gjør det på en sakelig måte..

Vil nå si at "kjedelig og firkantet" er minst like saklig som utsagnene de ferdigmodda pleier å få.

 

Synes også at de fleste lian-li kabinetter er relativt kjedelige. Sier ikke at jeg har lyst på plastkabinett i fire farger og discoannlegg i, men de fleste av lian-li kabinettene minner meg for mye om den gamle beigebrune sorten som står i hjørnet og inneholder en pentium 2. Ironisk nok er det kabinettet jeg synes er penest også et lian-li kabinett da. Men det skiller seg litt ut fra de fleste andre av dem. Dette jeg tenker på.

Helt enig :yes:

Dette der det eneste kule av Lian-Li kabissene. Det er fett og oser av kvalitet.

De andre er, som så mange andre har sagt, kjedelige :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt.

hvis man vil ha ferdig modda kabinett så versågod!

Lian LI er så genialt blant annet fordi det er bokstavlig talt laget for å moddes!

og med så extrem kvalitet er det ikke sjangs for noe annet... :nei:

nybegynnere og folk som aldri har sett et kabinett før ville sagt at det var dårlig. jo, fordi det kan se kjedelig ut på overflaten hvis man ikke tilsetter litt personlig preg. men hvis man åpner opp sidedøren og tar en titt så vil man faktisk finne litt kvalitet, noe mange andre kabinett mangler! :hrm:

Det er jo ikke alle som modder kabinettet. Lian Li har sikkert bra kvalitet, men jeg synes nå ikke at de ser ut, særlig ikke de hvite. Jeg er egentlig helt enig med Razor. Det er bare kjedelige firkantede kasser. Dette er søtt (ja, jeg har det selv):

 

https://prisguiden.no/produkt/8669

Lenke til kommentar
Hva er det med Lian-Li som er så bra i design??????? Har jo ikke noe spes design i det hele tatt, bare en firkantet kasse. Dritt kjedelige spør du meg. Har ett TT Tsunami Dream selv, greit nok det, men skulle jeg kjøpt nå så hadde det blitt ett Vento kabinett, spesielt og utfordrende design, liker det godt.

hvis man vil ha ferdig modda kabinett så versågod!

Lian LI er så genialt blant annet fordi det er bokstavlig talt laget for å moddes!

og med så extrem kvalitet er det ikke sjangs for noe annet... :nei:

nybegynnere og folk som aldri har sett et kabinett før ville sagt at det var dårlig. jo, fordi det kan se kjedelig ut på overflaten hvis man ikke tilsetter litt personlig preg. men hvis man åpner opp sidedøren og tar en titt så vil man faktisk finne litt kvalitet, noe mange andre kabinett mangler! :hrm:

Det er jo ikke alle som modder kabinettet. Lian Li har sikkert bra kvalitet, men jeg synes nå ikke at de ser ut, særlig ikke de hvite. Jeg er egentlig helt enig med Razor. Det er bare kjedelige firkantede kasser. Dette er søtt (ja, jeg har det selv):

 

https://prisguiden.no/produkt/8669

Liker du ikke FireFox eller (ser på bilde)?

Den er jo bare best....

Lenke til kommentar
Er det bare meg som sitter med følelsen av at overtallet av de som kritiserer Lian Li er småunger som spiller CS hele dagen?

 

Helt greit at man kritiserer Lian Li, men gjør det på en sakelig måte..

jeg kan ikke få blitt mer enig :)

 

mine to yndlings kabinetter må være Lian Li PC6077BUSB og Lian Li PC7BSCAND :love:

Personlig er det eneste jeg liker med Lian Li at de bruker aluminium i mesteparten av kabinettetene deres, som i og for seg ikke er så unormalt nå til dags. De er jo stilrene, og gir et visst kvalitetsinntrykk. Men jeg føler i like stor grad at de som setter Lian Li høyere enn noe annet og flertallet av de som kritiserer andre kabinetter på grunnlag at det ikke er et klistremerke det står Lian Li på, er like mye fjortisser evt. småunger som spiller mye CS om du vil... :roll:

 

Jeg quoter i fleng:

Nettopp. Lian li er en firkantet kasse, i børstet alu. Ikke en stål kasse med masse plast å drit på :)  Du skjønner oss når du blir eldre.
det er det beste man kan gi pc'en sin av hus!

:dribble:  jeg venter på peeng sånn at den kommer i box!

ingen har mer stilfulle og elegante, samt gudelig kvalitet -  som lian li!

jeg overdriver ikke :innocent:  :yes:

eg er heilt enig med deg der,disse lian li kabinetta er tøffe når dem er "styla" ikkje når dem kommer rett fra fabrikken,slik som det du viser her er !!!!
Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...