FramE Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Gå til DENNE SIDEN og trykke på den linken du vil ha... ELLER gå inn på DENNE LINKEN Skal noen takke meg eller? EDIT: Du må ta den WoW versjonen som er delt opp i mindre deler EDITEDIT: Hvis du ikke har preorder kit enda så kan det kjøpes på Ekspert butikken på Nardo i trondheim Endret 13. januar 2005 av FramE
M@R7!N Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Poenget var..? Er jo "eldgammel" nytt dette her for oss wow frelste..
Bamse_ Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Bra at du poster de M@R7!N drit i å flame folk fordi de hjelper! Dette er nyttig for de som kansje ikke er så frelste som deg! "eldgammelt" kan det uansett ikke være siden WoW ikke har vært ute en uke en gang
FramE Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 ehehe tenkte at de som har problemer med blizzard dleren kunne bruke den men... Nvm
XmasB Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Blizzard downloader gir meg jevnt et sted mellom 0 og 40kb. Argh...
haarod Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 XmasB: Samme her.. Skjønner ikke hvorfor det skal være sånn..
Sir_cruz Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Torrent client på en måte kommer ann på upload.
norpheus Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 BT funker på en utrolig enkel måte det da.. Åpne riktige porter, ikke strup upload for mye så skal det gå brukbart. Husk at generelt sett er upload på en måte proporsjonal med download (kommer veldig ann på hvor mange seeds det er sefF)
Hawko Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg har ihvertfall lyst til å gi deg en klem på en hetereoseksuell måte, sånn at ingen her blir forvirret... Men, har du noen peiling på om dette er den europeiske betaen? Ellers er det jo ikke noen vits i å det hele tatt laste den ned... Endret 31. januar 2005 av Hawko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå