Gå til innhold

Hva bør jeg ha på hettegenseren min?


fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden der er så mange som synes tsunami logoen var ondskapsfull, så vil jeg si dette:

 

hvor mye oppmerksomhet ville den bølgen fått, hvis der ikke var en eneste turist, filmstjerne, politiker eller annen kjendis/utlending der når den kom? hvor mye ville resten av verden brydd seg om det bare var fattige folk og uteliggere som ble tatt av den? still deg det spørsmålet ærlig...

 

 

 

 

 

 

svaret er at verden ville ikke gitt en blanke faen. slike katastrofer har skjedd flere ganger før, da riktignok uten at en haug med turister fra vesten ble tatt av de, og da har det så vidt kommet en liten artikkel i avisen om det på nest siste side. den eneste grunnen til at verden bryr seg så forbanna mye er fordi at media vil blåse det hele opp for å få mer penger. de utnytter sympatien vår for alle de som døde av våres egne, men har visst nesten ikke nevnt de som faktisk bodde der.

 

 

den logoen skal opp på døren min...

Lenke til kommentar

Å si at slike katastrofer har skjedd flere ganger før er vel å ta litt i. Greit at det sikkert har skjedd før (from the beginning of time osv..), men med et så stor tap av menneskeliv? Nei. Ikke på langt nær.

 

Men selvfølgelig blir det blåst opp kraftig pga. vestlige turister i forhold til hva det ville blitt uten, det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Ja, humor bør forbys.

 

Beklager, men jeg skjønner ikke hva som er morsomt med at over 100.000 folk er døde p.g.a en naturkatastrofe. Enda mindre skjønner jeg hvorfor folk prøver å gjøre noe morsomt ut av det.

 

You go; girls!

 

Tror ikke du hadde ment det samme om du hadde mistet en nær slektning eller venn i katastrofen. Såh, back to topic.

Lenke til kommentar
Ja, humor bør forbys.

 

Beklager, men jeg skjønner ikke hva som er morsomt med at over 100.000 folk er døde p.g.a en naturkatastrofe. Enda mindre skjønner jeg hvorfor folk prøver å gjøre noe morsomt ut av det.

 

You go; girls!

 

Tror ikke du hadde ment det samme om du hadde mistet en nær slektning eller venn i katastrofen. Såh, back to topic.

Tja, saken blir ikke bedre av at verden skal sture til evig tid. Det er bedre å komme over hendelsen, og om dette skjer med et lite blunk, så gjerne for meg.

Og har inntrykk av dere ikke rister på hodet hvis noen drar en liten jøde-, Osama- eller Bushvits. Er det noe bedre?

 

"Tror ikke dere hadde ment det dere gjør om dere hadde kjent noen som er rammet av slike terrorister, nei!"

 

Hoho. Tøs;

Hadde jeg kjent noen som døde, ville jeg ikke nødvendigvis at hele verden skulle sørge med meg. Å forlange dette er både respektløst og urettferdig, ikke minst barnslig.

 

Å se humoristisk på ting skader aldri, tvert i mot.

Lenke til kommentar

Her kunne vi startet en quote-krig og knust argumenter om hverandre. Det ønsker jeg ikke å gjøre. Vi har begge vårt syn på situasjonen.

 

 

Men en ting skal du vite; Om du ikke er smart nok til å skjønne at andre kan mene det er vondt å se en slik T-skjorte, synes jeg faktisk litt synd på deg. Seriøst.

 

Topic please. Om det var noe mer, send PM.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...