Uzumaki Naruto Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hei Vi har nettop startet en Cs-clan og jeg har fått oppdraget å lage teamtaktikken Jeg har lastet ned bilde av noen baner og tegnet streker ol i paint, men det blir ikke særlig bra. Jeg bare lurer på om det finnes noe program man kan brukr til å få "figurene" til å bevege seg rundt på kartet? Jeg så i en Cs-film at noen hadde laget en slags film med å få prikkene på kartet til å bevege seg.
.tomf Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Et animasjonsprogram kanskje? Vet ikke om noe annet som hadde egnet seg hvis man skulle tegne bevegelige ting. Men vet ikke hvilke animasjonprogram som er bra, kanskje noen andre vet.(ganske sikkert)
danilovic Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Tenk de ut mens du sitter på do, og ta de over VT med kameratene dine mens kun klanen er inne på en server. Men om du synes det er fett med programmer og sånn, kan du google etter satstrat og fpsstrat.
Ksungam Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Google up "FPS Strat" det bruker nå i vertfall jeg, funker fett!!
Uzumaki Naruto Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Takk. Jeg skal prøve å laste ned FPS Strat og teste det.
Uzumaki Naruto Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Jeg fikk lasta ned satstrat, men fikk ikke prikkene til å bevege på seg. Går det an?
Uzumaki Naruto Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Jeg lasta ned FPS Strat men jeg får ikke instalert det fordig jeg må ha NET. Framework. Hvordan får jeg det? Det fulgte med en NET.Framework.exe fil i filen jeg lasta ned, men da får jeg beskjed om at jeg har feil OS. Jeg bruker WindowsXP Pro, skal det være noe problem?
Jooakim Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) Windows Update EDit: sjekk google.../fant det på hjemmesiden til FPS Strat Endret 12. januar 2005 av TheMasteR
Ksungam Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Windows Update EDit: sjekk google.../fant det på hjemmesiden til FPS Strat akkurat finner NET Framework på windows sida også btw
ZeZar is BACK Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Evt bare ta det over en server og VT, m y e enklere, lover deg =)
Uzumaki Naruto Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Evt bare ta det over en server og VT, m y e enklere, lover deg =) Hvordan gjør jeg det da?
Ksungam Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 NEI! Bruk FPS Strat også, så har du oversikten
Uzumaki Naruto Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Jeg må bare takke for alle svar og all hjelpen jeg har fått.
Ksungam Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Jeg må bare takke for alle svar og all hjelpen jeg har fått. np er vel egentlig dette hw er for, hjelpe og bli hjulpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå