Gå til innhold

#Hw.mix kanal key?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde #Hw.Mix var for alle som var interesserte i å finne andre mixxere fra forumet, eller er det slik at dere bruker samme folka hele tia?

Hvis ikke, hvem må jeg msg' for å få key? (Vil spille mixxxxx)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hw.mix er for folk som vil mixe, samtidig som de veit hvor B1 o.l er.

Husker ikke helt hvem det var du skulle snakke med, om det var sosohal eller exploid eller hvem det var :-P

trykkleif.

Endret av LoS
Skrevet

Sikkert mange på forumet som er middels gode.. som ikke får være med, pga de ikke har spilt med noen som "styrer" hw.mix chan.. om dette skal være en mix chan for dere "progutta" så burde den ikke hete HW.mix.

Skrevet

Vi velger ikke ut folk etter hvor gode de er, heller etter hvordan de oppfører seg på forumet.

Vi vil ikke ha med "fortisser" og lignende folk. (Bola var et engangstilfelle :p)

Skrevet
Sikkert mange på forumet som er middels gode.. som ikke får være med, pga de ikke har spilt med noen som "styrer" hw.mix chan.. om dette skal være en mix chan for dere "progutta" så burde den ikke hete HW.mix.

faktisk helt enig med deg der.

Skrevet

ok. hvorfor er jeg banna, når awake sa jeg fikk være der? er vel pga. Porta ikke liker meg det da? værsåsnill, prøv å vær litt mer voksen om dere skal bruke HW som navn på mixechan da.

Skrevet
ok. hvorfor er jeg banna, når awake sa jeg fikk være der? er vel pga. Porta ikke liker meg det da? værsåsnill, prøv å vær litt mer voksen om dere skal bruke HW som navn på mixechan da.

Det kan ikke jeg svare på.

Da får du finne ut av hvem som banna deg og snakke med han.

Skrevet (endret)
Plomma is 2 skilled 4 us.

Se. Sjakal3n har skjønt det.

jaikkesant.

hw.mix skulle/burde være for alle på HW-forumet.

Endret av Sjakal3n
Skrevet (endret)

Det var porta. men det er ikke lett å snakke med han, siden han har ignora meg på Qnet (men det er vel pga. han snur og vrir på alt jeg sier, så uansett blir alt feil.)

:dontgetit:

Endret av christer-R
Skrevet (endret)
Det var porta. men det er ikke lett å snakke med han, siden han har ignora meg på Qnet :dontgetit:

Skal høre med'n når jeg kommer hjem.

Sjakal3n: Vi prøvde å gjøre det for alle på forumet, men det ble bare surr. Irriterende folk som hyler og skriker og whiner og ikke kan CS i det heletatt.

Så det ble til en kose kanal/mix-ting for enkelte på forumet.

Hvem fikk du key av egentlig? Det var munkey sant? grrr

Endret av Plomma2
Skrevet
Det var porta. men det er ikke lett å snakke med han, siden han har ignora meg på Qnet :dontgetit:

Skal høre med'n når jeg kommer hjem.

Sjakal3n: Vi prøvde å gjøre det for alle på forumet, men det ble bare surr. Irriterende folk som hyler og skriker og whiner og ikke kan CS i det heletatt.

Så det ble til en kose kanal/mix-ting for enkelte på forumet.

Hvem fikk du key av egentlig? Det var munkey sant? grrr

Skjønner.

Skrevet

faktisk helt enig med deg der.

ander du hvor kjedelig det er å spille mot folk som verken treffer eller ikke kan forskjell på B1 og B2???

Skrevet

Jeg har spilt med en god del "middels gode", det viser seg at 95% av disse kan glemme å få passordet. Hvis noen allikavel vil inn så kan de snakke med noen av dem som har vært med hele tida, sosohal, eXploid eller Plomma f.eks. Ikke snakk med meg, jeg gidder ikke drive å bestemme hvem som skal inn og ikke inn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...