Kenny Bones Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ok fint! Så du bildene? Det ser nice ut! men jeg vet ikke helt hva jeg synes om den Dunmer-personen (blacksmith) Han virker som om han er litt for grønn?? Dessuten mener jeg at øynene til en Dunmer skal være rødere enn det der.
stoltz Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Skal det endelig gå an å sitte på stoler? *glede seg* Og den grønne armoren? Uuuuh!
stoltz Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hm...det er vel glass armour i morrowind? Mulig det, men den likner ikke "helt" på den i morrowind da
stoltz Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Her: http://www.tes.ag.ru/oblivion/files/obliv24.jpg
figure_02 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Fy faen så fet! Men kan vel se at det ikke er glass? Ser mer ut som en rustning med grønnskjær.... Men fet uansett!
Kenny Bones Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Det er jo ikke grønn armor da.. Det er jo bare bildet som har litt for grønn farge. Det gjelder jo omtrent samtlige av bildene på den siden. Om du/dere har sett det originale bildet som var med PcGamer eller noe sånt, så ser dere at det egentlig er bare bonemold armor eller noe sånt. (husker ikke) Den er av metall ihvertfall. Og om den hadde vært av glass, så tror jeg det ville ha vært mer synlig enn det der. Nå som de bruker shaders til absolutt alt, så tror jeg de har fått til en fin transparent effekt på ting som skal være gjennomsiktig. Edit: Figure_2 var før meg. Endret 26. april 2005 av raziel014
Frijazz Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det er tydeligvis en lysegrønn armor med i spillet.
Akira Kurosawa Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Har den i en annen tråd også. Min karakter i Exile noen få hundre meter fra Death
Kenny Bones Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg tror ikke den armoren er grønn. Den er nok heller gul eller gullfarget. Det kan hende at bildet har litt grønnlig farge generelt. Derfor ser armoren grønn ut. Men HADDE armoren der vært grønn så hadde jeg blitt skuffet! En grønn armor i den stilen? Nei, det hadde vært dårlig.
fargoth Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg tror ikke den armoren er grønn. Den er nok heller gul eller gullfarget. Det kan hende at bildet har litt grønnlig farge generelt. Derfor ser armoren grønn ut. Men HADDE armoren der vært grønn så hadde jeg blitt skuffet! En grønn armor i den stilen? Nei, det hadde vært dårlig. Grønn armor Samme armor i originale farger
figure_02 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det bilde Akiro postet, er det fra Morrowind? isåfall hvordan fikk du kogger? Og kappe med hette? Så så digg ut
Enceladus Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 (endret) Det bilde Akiro postet, er det fra Morrowind? isåfall hvordan fikk du kogger? Og kappe med hette? Så så digg ut Sikkert en eller annen mod. Hmm, det lignet litt på Garret i Thief III Endret 28. april 2005 av Gammelsko
Hr. Jenssen Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 (endret) Vent litt, vent litt. Sier folk at den rustningen er grønn? Ser dere ikke at den er i gullfarge? EDIT Ikke det rustningen, men DEN rustningen. Endret 28. april 2005 av MeTa][iC
stoltz Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hehe... den ser grønn ut på et bilde, men nå ser jeg den samme rustningen på et annet bilde Jaja, den var jo kul alikavel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå