Gå til innhold

TES: Enda flere screens fra The Elder Scrolls IV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok fint! :) Så du bildene? Det ser nice ut! men jeg vet ikke helt hva jeg synes om den Dunmer-personen (blacksmith) Han virker som om han er litt for grønn??

Dessuten mener jeg at øynene til en Dunmer skal være rødere enn det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er jo ikke grønn armor da.. :roll: Det er jo bare bildet som har litt for grønn farge. Det gjelder jo omtrent samtlige av bildene på den siden. Om du/dere har sett det originale bildet som var med PcGamer eller noe sånt, så ser dere at det egentlig er bare bonemold armor eller noe sånt. (husker ikke) Den er av metall ihvertfall.

Og om den hadde vært av glass, så tror jeg det ville ha vært mer synlig enn det der.

Nå som de bruker shaders til absolutt alt, så tror jeg de har fått til en fin transparent effekt på ting som skal være gjennomsiktig.

Edit: Figure_2 var før meg. :)

Endret av raziel014
Skrevet

Jeg tror ikke den armoren er grønn. Den er nok heller gul eller gullfarget. Det kan hende at bildet har litt grønnlig farge generelt. Derfor ser armoren grønn ut.

Men HADDE armoren der vært grønn så hadde jeg blitt skuffet! En grønn armor i den stilen? Nei, det hadde vært dårlig.

Skrevet (endret)
Det bilde Akiro postet, er det fra Morrowind? isåfall hvordan fikk du kogger? Og kappe med hette?

Så så digg ut :love:

Sikkert en eller annen mod.

Hmm, det lignet litt på Garret i Thief III

Endret av Gammelsko
Skrevet (endret)

Vent litt, vent litt. Sier folk at den rustningen er grønn? Ser dere ikke at den er i gullfarge? :huh:

EDIT Ikke det rustningen, men DEN rustningen. :p

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...