Gå til innhold

CS: S nåd dine forventninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Derfor de fleste 1.6 spillere ikke liker cs:s.

Som da bare beviser at de er noen utoldmodige 14tisser

co2; jeg må bare få lov til å legge inn at det virker så absolutt som om du er den største fjortissen her så lenge det er noen som ikke liker ett spill som du liker.

Når enkelte kritiserer source å sier det er dårlig så skal ikke jeg si noe når jeg liker spillet? Sa bare hvorfor de ikke liker spillet

Du kan si akkurat hva du vil, men å være så fjortiss at du kaller andre for fjortisser bare fordi de er uenige med deg, og vil heller spille 1.6 istedenfor cs:s er en vanvittig dårlig måte å argumentere på.

Lenke til kommentar

men dere..

jeg tror egentlig at grunnen til at 1.6 spillere ikke liker source er fordi de er redde for at det kommer til å ta over 1.6..

derfor tar de en bastant holdning MOT source slik at alle skal vite at source er dritt.. (fordi de ikke vil gi slipp på det gamle).

 

da har jeg et lite tips: ingen stopper dere fra å spille 1.6..

men jeg syntes dere går glipp av litt hvis dere ikke spiller source og, jeg spiller på catch 5 og 1 hver dag, jeg spiller mixer i 1.6 nesten hver dag, eg digger 1.6 for pure skill og adrenalin og taktikker og stil..

 

hvis jeg vil unwinde litt og bare se på nydelig grafikk uten så mye press på prestasjon som i 1.6, så spiller jeg source..

når man innser og lærer at det er to helt forskjellige spill, som må nytes på begge sine egne plattformer, da setter man mer pris på source..

 

ikke ta det så himla seriøst, ikke v'r redd for at source tar over, bare spill og ha det morro så skal du se at source blir kulere..

seff kommer ikke ALLE til å¨digger source, men jeg tror noen kan det..

Lenke til kommentar
men dere..

jeg tror egentlig at grunnen til at 1.6 spillere ikke liker source er fordi de er redde for at det kommer til å ta over 1.6..

derfor tar de en bastant holdning MOT source slik at alle skal vite at source er dritt.. (fordi de ikke vil gi slipp på det gamle).

 

da har jeg et lite tips: ingen stopper dere fra å spille 1.6..

men jeg syntes dere går glipp av litt hvis dere ikke spiller source og, jeg spiller på catch 5 og 1 hver dag, jeg spiller mixer i 1.6 nesten hver dag, eg digger 1.6 for pure skill og adrenalin og taktikker og stil..

 

hvis jeg vil unwinde litt og bare se på nydelig grafikk uten så mye press på prestasjon som i 1.6, så spiller jeg source..

når man innser og lærer at det er to helt forskjellige spill, som må nytes på begge sine egne plattformer, da setter man mer pris på source..

 

ikke ta det så himla seriøst, ikke v'r redd for at source tar over, bare spill og ha det morro så skal du se at source blir kulere..

seff kommer ikke ALLE til å¨digger source, men jeg tror noen kan det..

gidd lese tanker da :hm:

Lenke til kommentar

Du mååååå ikke føre trenden videre vettu, co2. Det går faktiskt ann å spille cs og ha en personlighet i samme slengen.

 

joltaire: nettopp, cs:s og cs1.6 har i mine øyne såpass stort avvik fra hverandre at det blir som å spille 2 forskjellige spill med like brett.

Lenke til kommentar

Vel, cs 1.5 synes jeg var morro å spille på LAN og en gang i mellom på nettet, 1.6 synes jeg rett og slett var elendig, så kom CS:S som jeg synes er den beste utgaven av CS noen sinne. Endelig kan man faktisk spille CS MED grafikk (for å sette det litt på spissen). At det ikke er 100% likt 1.6 kan man vel heller ikke forvente? CS:S er toalt sett et ok og morro spill (nei, jeg er ikke no gamer lenger, og har aldri spilt no sæli cs online før cs:s)

 

Til dere som whiner om at dere mister "cs-følelsen" i cs:s.. på tide å skaffe dere et liv?

Lenke til kommentar
Vel, cs 1.5 synes jeg var morro å spille på LAN og en gang i mellom på nettet, 1.6 synes jeg rett og slett var elendig, så kom CS:S som jeg synes er den beste utgaven av CS noen sinne. Endelig kan man faktisk spille CS MED grafikk (for å sette det litt på spissen). At det ikke er 100% likt 1.6 kan man vel heller ikke forvente? CS:S er toalt sett et ok og morro spill (nei, jeg er ikke no gamer lenger, og har aldri spilt no sæli cs online før cs:s)

 

Til dere som whiner om at dere mister "cs-følelsen" i cs:s.. på tide å skaffe dere et liv?

den siste uttalelsen kunne du spart meg for.

Lenke til kommentar
Du mååååå ikke føre trenden videre vettu, co2. Det går faktiskt ann å spille cs og ha en personlighet i samme slengen.

 

joltaire: nettopp, cs:s og cs1.6 har i mine øyne såpass stort avvik fra hverandre at det blir som å spille 2 forskjellige spill med like brett.

Jeg har ikke sagt at de som spiller 1.6 er noen idioter, jeg bare diskuterer imot hva de synes er dårlig i Source, som jeg da synes er bra. Det er en uenighet som jeg da burde få lovt til i det hele tatt kommentere ettersom jeg har meninger om det

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli en smule lei av den uendelige "krigen" mellom Source-spillere og 1.6-spillere, flesteparten kommer med gode argumenter fra begge sider, men det tar jo ikke slutt :no:

 

Kan vi ikke bare bli enige om at det finnes moderne gamere og nostalgiske gamere :p

 

Personlig så er jeg 1.6 tilhenger, men er villig til å spille source også..Etter at det har fått en stooor update :yes:

 

 

EDIT: en liten leif gjemte seg mellom setningene

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli en smule lei av den uendelige "krigen" mellom Source-spillere og 1.6-spillere, flesteparten kommer med gode argumenter fra begge sider, men det tar jo ikke slutt :no:

 

Kan vi ikke bare bli enige om at det finnes moderne gamere og nostalgiske gamere :p

 

Personlig så er jeg 1.6 tilhenger, men er villig til å spille source også..Etter at det har fått en stooor update :yes:

 

 

EDIT: en liten leif gjemte seg mellom setningene

Helt enig med deg der, personlig er jeg 1.5 tilhenger, total 1.6 motstander og source nøytral ;)

Lenke til kommentar

Min mening, og bare min!! Sleng dritt om du vil det

 

Har spilt en del cs før, ikkje fast men sånn på LAN, og noen timer på nette sånn av og til. Virkelig morro :yes: Men det blei lissom ikkje noe eg måtte spille hele tiden og ble aldri skikelig hekta.Men grunnen til dette var nok at mine skills aldri greide å hevde seg noe særlig, sef. var det jo gullkorn ofte også da men men :tease:

 

Da eg hørte nyheten om css BETA, tenkte eg at eg skulle følge med fra starten av.Og det har eg jo gjort og ettehvert fått en del skills, og det er jo bare bra.Men bugs og dårlig aim etc preger css i høyeste grad,og det påvirker jo intrykket en del..for mange, og kansje spezz 1.6 vets. Og disse er jo vant med det gamle Cs, som har blitt finpusset siden det ble utgitt for maange år siden.Bgeynte som en bugget BETA det også, og har etterhvert fått overhalinger(til det bedre eller verre) og blitt et av det mest populære online spillene. Antall bugs er vel ikkje så mange lenger(?) og det har blitt tweaket og tweaket for en best mulig opplevelse.

 

Og eg er enig i at cs 1.6 er mye bedre enn Css, ting funker rett og slett bedre her.Våpen feeling kontra AIM er mye mer smooth i 1.6.Og det kommer fra en som bare har spilt/spiller css.Eg spiller aldri 1.6 lenger, pga mine skills suger kanoårer og rett og slett av at feelingen av å spille det to spillene er rett og slett heilt forskjellige.Har jo en negativ virkning på 1.6, selv om eg syns dette er ett bedre spill :cool: Men da eg har blitt såpass vane med css, vil eg også ikkje forandre på dette.

 

Bug fixing og tweaks vil komme til css og slik det gjorde me gamle cs. Og eg tviler også på at css vil ta over for 1.6, vel det vil nok gå noen år tipper eg :hmm:

 

Thats it :w00t:

Lenke til kommentar

Hadde som mange andre egentlig ikke no forventinger til CS: S....men etter at jeg runda HL2 så prøvde jeg det for moro skyld, må si at jeg foretrekker CS Source framfor CS 1.6. Selv om jeg savner den gamle "crosshair" fra 1.5 der den trakk seg litt fortere sammen. Har også møtt mange som whiner om hitboxene i CS S. De kan være litt bugga fra tid til annen(merker det best på nært hold), men så var jo områdene hitboxene hadde på CS 1.5 og 1.6 delt inn i blokker. I motsetning til CS S....Jeg fortrekker bare å si at CS er CS....CS Source er bare framtiden. Selv om den kan virke mørk. Hey folk trudde jo at verden skulle gå under i år 2000...jeg går å legger meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...