Kim Roger Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 har prøvd Guild Wars og jeg ble ikke direkte imponert. regner med at WoW er manger bedre. syns det ble for lite variasjon i skillsene i guild wars "regner med at Wow er manger bedre"?! Du spillte GW's beta i 4-5 timer og på bakgrunn av det så må Wow være bedre, uten at du har prøvd dette? Hvilken Beta spillte du i? Startet du på level 1, 15 eller 20? Spillte du PvP eller PvM? Og ikke minst, hva forventet du? Imotsetning til MMORPGs så er det ingen "Woodcutter", "Farming" e.l. skills, da spillet er lagt opp på en helt annen måte (og så kaller det seg heller ikke en MMORPG*).... Som en annen sa så er ikke alle skills tilgjengelige fra alle skill-traders, noe som også gjør spill-opplevelsen mer variert, da ikke alle vil ha like skills... jeg sa faktisk ikke at WoW var bedre. jeg sa at jeg regna med at WoW blir bedre. og desuten så syns jeg at bare 400 skills er litt lite.
Gjest member-60584 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 men sånn helt egentlig er dette en latterlig diskusjon, og de som liker WoW vil spille det... de som liker guild wars vil spille det.. selv bryr jeg meg ikke om hvis guild wars regnes som bedre.. gleda meg til WoW leeenge nu og når det først kommer skal jeg spille det... du kan jo spille begge spillene, ikke noe problem i det...
abcd423417984 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 men sånn helt egentlig er dette en latterlig diskusjon, og de som liker WoW vil spille det... de som liker guild wars vil spille det.. Og hva med de som ikke vet enda? Synes diskusjonen er nyttig jeg. Har bare spilt guild wars selv, men blir presset hardt til WoW her av kjentfolk. Er greit å vite om det er verdt prisen.
Cell_v14 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) men blir presset hardt til WoW her av kjentfolk samme her EDIT: hvis noen er med for en norsk guild blopp innom her Endret 13. januar 2005 av Cell_v14
Åsmund@ATi Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 men sånn helt egentlig er dette en latterlig diskusjon, og de som liker WoW vil spille det... de som liker guild wars vil spille det.. Og hva med de som ikke vet enda? Synes diskusjonen er nyttig jeg. Har bare spilt guild wars selv, men blir presset hardt til WoW her av kjentfolk. Er greit å vite om det er verdt prisen. har du penge kjøp begge spillene eller test et av de hos en venn...hvem syns du er best.... Det vil jeg si er det beste måten å bli kjent med hva du liker å ikke liker...akkurat det samme med bil, du må testa bilen å se om du liker den før du kjøper'n.
Destructionz Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Finnes jo alerede en wow vs gw thread som er mye lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå