Gå til innhold

Den "store" Quest tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe med quest du lurer på? Spørr her, så har vi en tråd å samle det i.

jeg starter med:

---

The Emerald Dreamcather:

Du får denne questen av en gubbe som vil at du skal finne Dremcatheren hans, i Starbreeze Village. Jeg er der, men finner ikke det fordømte skapet. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noe med quest du lurer på? Spørr her, så har vi en tråd å samle det i.

jeg starter med:

---

The Emerald Dreamcather:

Du får denne questen av en gubbe som vil at du skal finne Dremcatheren hans, i Starbreeze Village. Jeg er der, men finner ikke det fordømte skapet. Noen som kan hjelpe meg?

Hvis du ikke orket å lese den linken han første ga deg:

Utgangspunktet er veien som fører inn i starbreeze village.

Først har du et hus til høyre, så kommer er et rett forran deg men du skal i det huset till høyre som er lengst bort.

Skrevet

Jeg holder på med ett quest i utenfor byen Dolanaar.

Questet heter Ferocitas the Dream Eater, jeg greier første delen av qestet der jeg skal drepe 7 Gnarlpine Mystic.

Men jeg greier ikke andre delen der jeg skal finne Tallonkai`s Jewel.

Noen som vet hvor eller hvordan jeg får tak i den(regner med det er i samme området)?

Skrevet

Det står jo mange linker over, let på www.thottbot.com neste gang ;)

Men for å svare:

Det er masse sånne furbogl camps rundt, og i en av dem er det en boss.

Han dropper et smykke, og når du åpner det, ligger juvelen inni.

Skrevet

Har ikke no spørsmål, men tenkte vi kunne poste hvilken quest vi syns har vært den morsomste/beste.

For meg er det helt klart The Missing Diplomat. Veldig mye løping fram og tilbake, men tøff slutt.(ikke spoil den her :)) Anbefaler alle alliance å prøve den. Starter i Cathedral of Light tror jeg. Rund level 25+.

Skrevet
Har ikke no spørsmål, men tenkte vi kunne poste hvilken quest vi syns har vært den morsomste/beste.

For meg er det helt klart The Missing Diplomat. Veldig mye løping fram og tilbake, men tøff slutt.(ikke spoil den her :)) Anbefaler alle alliance å prøve den. Starter i Cathedral of Light tror jeg. Rund level 25+.

Ja, det er et ganske fett quest. Et av de bedre jeg har prøvd i spillet til nå. Gjorde det i US OB når jeg var Alliance. :)

Forresten så kom jeg over et quest i Crossroads, The Barrens der man skulle loote 60 stk av "et-eller-annet-jeg-ikke-husker". Da fikk jeg litt bakoversveis :p

Skrevet

Når jeg skulle finne emerald dreamcatcher på server 5 var questen bugget... masse folk som stod og ventet uten at det kom noen dreamcatcher. Og ja jeg var på riktig sted, ble vist skapet av en kamerat som har tatt questen før.

Den questen i Crossroads er ikke så ille egentlig... man skal samle inn 60 centaur bracers. Ligg mange ja, men ofte dropper en centuar 2 stk, kanskje fler. Er jo mange quester i forbindelse med centaurer rundtforbi så skal ikke være så altfor vanskelig.

Skrevet

Trenger bare 15 eller 25 centaur bracers.

Den man trenger 60 av er no ribs greier som razormanes dropper. Men ja, det er mange andre quests for å drepe dem også så vil tro det går nesten av seg selv.

Skrevet

Har en quest jeg lurer no sinnsykt på. Den heter goldtooth og er i Elwynn forest. Har lett gjennom hele den mina som fyren skal være i men jeg finner han ikke. Er denna questen bugged ell?

Skrevet
Har en quest jeg lurer no sinnsykt på. Den heter goldtooth og er i Elwynn forest. Har lett gjennom hele den mina som fyren skal være i men jeg finner han ikke. Er denna questen bugged ell?

Nei, den er ikke bugga. Jeg fant han etter en ti minutters leting. Han var rimelig langt opp i gruven. Men jeg tror han kan dukke opp hvor som helst i gruven.

Tingen er at hvis du ikke får drept han først (av de alt for mange andre spillere som også leter etter han) må du vente leeenge før han dukker opp igjen.

Burde innført kølapp-system på visse quests....... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...