Gå til innhold

Resident Evil 4?


Anbefalte innlegg

Er dette et spill som kun er for GameCube?

I så fall så jeg reviewen på GameSpot! det ser helt sykt fett ut! men det er jo latterlig at et originalt Playstation spill skal gå over til GameCube... det må vell komme på PS2 eller XBOX også..?

 

Har det kommet til norge foresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer først på GameCube, så på PS2, ca. ett år etter, og mest sannsynlig på XBox rundt da, dette er ikke bekreftet enda (egentlig bekreftet, så avkreftet)

 

EDIT: RE4 kommer i Mars

 

EDIT2: Latterlig og latterlig fru Blom. Nintendo har kjøpt Rettighetene til Resident Evil og alle de tidligere spillene har blirr gitt ut på GC. Så GameCube er ikke for kids lenger :thumbup:

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Jeg såg også teaseren på Gamespot :dribble::dribble::dribble:

Det er hvertfall 3 gamecube spill jeg må ha i år , RE4 , Marioparty 6 og Zelda.

 

Jeg har spilt nintendo siden NES kom til Norge , vil nå ikke si at Nintendo noen gang har vert eksklusivt for unger. Men det er nå smak og behag hva du syns om det.

Lenke til kommentar
Det ER mer action orientert. Det er også flyttet ut av USA, og Umbrella Corporation settingen (eller har det...? dum dum duummm). Skog, øst-europa, zombier... kan det bli bedre? Dette kommer nok til å bli den største GC tittelen i år, etter Zelda da..

Feil. Spillet har ikke zombier og det forgår i Spania.

Dessuten har aldri Nintendo konsollene vært rene barnekonsoller. :roll:

Tråd om RE4, hvor bla. XBOX/PS2-release blir diskutert.

Lenke til kommentar

OK, europa da. Ikke Zombier you say... de ser da vitterlig slik ut... men jeg gir meg jeg.

 

EDIT: Om GC er en barnekonsoll eller ikke er vel under diskusjon. Jeg personlig synes ikke dette, men eiere av PS2 og Xbox har ofte dette synet på GCen.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Resident Evil 4 kommer til og bli helt overlegent... håper jeg har det til helgen! Anmelderen på IGN mente at om spillet hadde kommet 2 uker tidligere.. altså 2004, vil RE4 vært hans kandidat til årets spill 2004... det sier litt med tanke på at fjord året kanskje var tidenes spille år.

 

RE4 og GTA SA er de 2 eneste spillene som har fått 9.6+ iløpet av det siste drøye året. Sier litt det også.

 

At RE 4 er så godt som ekslusivt på GC er helt greit. Capcom har gitt ut Remake av 1ern og et helt nytt RE spill i Zero + Porter av Re 2 og 3 + Code Veronica. Så idag får mann faktisk alle Resident Evil spillene på Gamecube.

 

Xbox vil mest sannsynlig ikke se noe til RE4. Og PS2 er det vel ikke snakk om en versjon før slutten av 2005.

 

Gamecube koster 800,- nå... og har gjort det billig... om mann er spille entusiast og merklig nok ikke skulle eie en, er dette enda en av mange grunner til og skaffe 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...